Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Någon med BF i Juli?:)

Kikar in här. Vi väntar vårt tredje barn med bf 24 juli med ska snittas även denna gång så blir väl kring 14-17 juli.

• Frida Andersson

Här får man gå upp minst 5 ggr per natt för toabesök, lagom när man somnat som bäst. Vart sjukskriven sen v 17 för foglossning och mitt jobb är väldigt aktivt och med risk för våld.

• Frida Andersson

Jag är så fruktansvärt rastlös så för att hålla humöret uppe så har vi försökt fylla helgerna med aktiviteter. Känns så långt kvar...

• Frida Andersson
    Treblirfyra2014 skrev 2014-05-31 18:34:58 följande:
    Hej hej! Här är en till med bf i juli. 14 juli är det beräknat :) längtar som en tok

Grattis vad kul!!
  • Frida Andersson
    Treblirfyra2014 skrev 2014-05-31 18:42:48 följande:
    Tack tack! Men får gärna bli dagen D nu :)

Jag håller helt med! Jag har bf 24 juli men blir planerat snitt så nån gång mellan 15-17/7 borde det bli! Är det erat första barn?
  • Frida Andersson
    Treblirfyra2014 skrev 2014-05-31 18:56:29 följande:
    Nej det är vårt andra barn. Har en dotter på fyra år som längtar som en tok att få bli storasyster. Du då? Nervöst inför ett snitt? Men skönt att veta när den kommer på ett ungefär :)

Detta blir vår trea. Nej det enda jag börjar få ångest över är ryggbedövningen. Snittad akut med ettan och planerat med tvåan så känner mig trygg. Så går det som dom andra gångerna är jag supernöjd. Kul att hon ser fram emot ett syskon! Våra frågar varje dag efter sin lillebror
  • Frida Andersson
    Treblirfyra2014 skrev 2014-05-31 19:09:28 följande:
    Ja men då är du ju "van" med snitt :) var hos bm för ett par dagar sen och då var han ruckbar så han ligger på rätt plats och blir vaginalt om det inte skulle dyka upp nåt.

Mm ja även vår lilla ligger som han ska men det gjorde han väldigt tidigt vilket förvånade mig. Fick göra tul i v 32 då vi fick veta att han låg på +7% så blir en lite större bebis men mindre än våra töser
  • Frida Andersson

Vår lilla har legat nedåt länge nu och sen som en banan hehe, rumpan åt vänster och benen fortsätter över till höger. Förvånad att han låg tidigt nedåt då det sägs att dom kan vara senare med det då man är omföderska

Svar på tråden Någon med BF i Juli?:)