BF Februari 2015
vågar nästan inte hoppas men har plussat svagt med cb efter ivf . bim-2 nu så är bubblande överlycklig inuti men samtidigt livrädd att nåt ska gå fel
vågar nästan inte hoppas men har plussat svagt med cb efter ivf . bim-2 nu så är bubblande överlycklig inuti men samtidigt livrädd att nåt ska gå fel
här känns det i ländryggen o brösten mest annars som lite svag träningsvärk i magen bara. men de e ju så tidigt för mig också så de e väl bara sånt man känner av än så länge
här börjar det kännas mer o mer iaf, på gott o ont... mår illa hela förmiddagarna, vilket är betryggande på sätt o vis men känns som att det kan bli lite drygt i längden o må såhär! mådde inte dåligt med dottern förrän i vecka 7-8 o nu e de bara vecka 4.... 
jaja ska inte gnälla var ju oroligt att jag inte skulle känna nånting först... o nu börjar de mesta droppa in iaf, ländryggen, brösten träningsvärk nedåt magen..... har nog bara glömt hur det kändes skulle jag tro
ja har också ätt svaga test med clearblue fortfarande fast jag är på bim idag eller imorgon.... känner mig lite orolig måste jag säga, minns inte hur de var med dottern, när de vart starkare o så
tjohoo! nu är jag till sist inne i vecka 5 (4+0) känns lite bättre på nåt sätt
Hej allihopa! Var ett tag sen jag skrev här men jag har mått pyton.... annars står väl allt rätt till vad jag vet iaf.
Appropå syskon har jag en liten tjej som blir två år den 2/2 o mitt bf är 6/2.... så det återstår att se hur detta ter sig för oss
går också in i vecka 6 (5+0) idag... skumt me så många 
hej igen får jag nog säga... har joinat här tidigare men varit lite inaktiv...
har bf 6/2 enligt familjeliv iaf så är i vecka 5+6 idag imorrn 6+0, eller vecka 7 som låter mycke mer
vul har blivit spikat 30/6 så kommer vara i vecka 9 då.... känns som de e låååångt dit men snart så kommer vi förhoppningsvis o se ett litet pyre iaf
ni får gärna lägga till mig i bf lista om ni vill