BF Februari 2015
Jag plussade igår. Är nu 4+1 och bf är 5/2. Första barnet.
Jag plussade igår. Är nu 4+1 och bf är 5/2. Första barnet.
Jag har inte heller några symptom förutom molvärk precis som när mensen är på väg.. När ska man ringa och boka tid? Är på 4+3 idag. Känns så tidigt..
Jag har mest lite molvärk, värst är det kväll och tidig morgon. Annars inga andra symptom. Det kom lite lite blod igår vid ett toabesök men inget mer sen dess och test visar att jag fortfarande är gravid.
Jag har också gått in i vecka 6 (5+4).
3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år. 12/2, Boots, andra barnet, 22 år.
2/2 Blåblomman, första barnet, 36 år.
[quote-nick]3oyo skrev 2014-06-08 08:50:33 följande:[/quote-nick]Igår hade vi främmande och vi vill inte berätta för folk än. Gud vad det är svårt, vi dricker ju oftast vin till maten. Men nu sa jag att vi inte hade något vin bara öl. Och innan de kom hade jag hällt upp en alkoholfri öl i en staropramenflaska och ställt i kylen. Drack den till maten. Så gjorde jag alkoholfri sangria som alla kunde dricka. Även till barnen.
Det kommer inte att bli lätt i sommar.[/quote]
Vad smart! Jag grämer mig över hur jag ska göra då det väntar två kalas, en tjejkväll samt midsommar i juni. Och ingen är på hemmaplan men ej heller behov av bilåkande. Vet inte vad jag ska skylla på. Vi vill gärna vänta ett tag innan vi går ut med det offentligt.
Samma här. Är extremt trött och bara tanken på att jag ska jobba 4 veckor till innnan semestern gör mig ännu tröttare. Men jag får försöka vila när det ges tillfälle. Somnar runt 21 varje kväll. Tur jag jobbar skift så att jag ibland har sovmorgon eller en ledig dag mitt i veckan.