• TheElfa

BF Februari 2015

Hej alla!
    Hoppar oxå in här...
    Plussade idag, bf 7/2. Lite orolig dock, då jag haft missfall tidigare och är över 40. Sååå...vågar inte riktigt glädjas än. Men håller så klart tummarna för att allt går vägen.
    Grattis alla som plussat! Hoppas vi kan följas åt hela vägen fram till i Februari! Solig

• TheElfa
    Snöängeln skrev 2014-05-29 16:17:53 följande:

Vi får hålla tummarna ihop, hur mår du annars?
    Jo jag mår bra. Lite trött och ömma bröstvårtor. Men inget annat...(so far) Själv?
  • TheElfa
    Carrols skrev 2014-05-30 14:33:10 följande:
    Efter vårdat första ivf försök plussade vi idag!! Helt sjukt överlycklig
    Åååh gud vad kul! Grattis!!! Solig
  • TheElfa
    Marren01 skrev 2014-05-30 17:36:23 följande:
    Hej alla och grattis till er! Jag testade positivt idag och är i vecka 4 knappt. Bf 11 februari. Vi har en son på snart 4 sen tidigare och ett missfall i bagaget i våras. Det känns tidigt och väldigt skört, men nog känner jag mig gravid alltid. Unken känsla i munnen och lätt illamående. 
    Grattis! Och välkommen hit! :D
  • TheElfa
    Blåblomman skrev 2014-05-30 17:30:01 följande:

Kub-testet känner jag att vi också vill göra då jag är 36. Så jag slår nog en signal i nästa vecka. Sjukvården har ju också semestrar..
    Jag kommer oxå göra Kub-test...Är 42 så detta lär ju med stor sannolikhet vara min sista chans, och jag vill att allt ska gå bra.
  • TheElfa
    erudike skrev 2014-05-31 00:04:11 följande:
    Har efter 4,5 årsförsök och ett sent missfall har jag änligen fått ett plus är så saligt lycklig finns inga ord :)
    Åååh vad underbart!!!! Grattis! Håller tummar och tår för att allt ska gå bra! Solig
  • TheElfa

Måste ju säga att efter man gjort detta testet så känns det liksom mer..."äkta"....Ska ringa BM i veckan så vi kan hinna med Kub innan hösten :)
  • TheElfa

Sedärja...ser att ni alla verkar ha en del typiska symptom....
    Jag själv är oxå väldigt trött och mina bröst vill jag gärna typ gömma undan eller nåt. Men inget illamående än så länge. Tack och lov. Känner av lite i ländryggen med. Man annars mår jag bra. Solig

• TheElfa

Omg såååå jädrans trött på em...
    Inget illamående än, och hoppas jag slipper det...
    Pratade med BM idag och hon ville ses redan nästa vecka, så jag fick tid för inskrivning 11/6.
    Ska ju hinna med KUB och så, så det behöver ju komma igång med besök tidigt...
    Så glad att se så många som plussat....Solig
    och sååå ledsen för din skull Imsdal....Gråter
    Ta hand om er!

Svar på tråden BF Februari 2015