BF Februari 2015

Hej hej nu hoppar jag in här! Bilden visar bim-3. Jag är 27 år och och min sambo 29år vi försöker med första barnet. Är orolig för missfall då jag hade missfall i april. Slutade med cerazette i början av feb. :)

Nån mer än jag som har räknat ut bf? Jag fick måndag den 9/2
1/2, LucyS, första barnet 24 år 1/2, kärleksblomman tredje barnet 31 år 2/2, blåblomman, första barnet 36 år 3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år 5/2, 3oyo, tredje barnet, 33år 8/2 JJF, första barnen 27 år 8/2, Mymlisen, andra barnet, 32 år 9/2 Jenny8686, första barnet 28 år 12/2, Boots, andra barnet, 22 år 12/2, Armadillo, andra barnet, 31 år 12/2, Åsa 1982, första barnet, 32 år Lägger till mig oxå ;)
Oj då det blev ingen fin lista?!
Jag tycker att Aco vitaminer för gravida hjälper mig mot tröttheten. Förra graviditet (som slutade i mf) va jag jätte trött och då hade jag inte börjat äta vitaminerna.
I morgon går jag in i v 7! Har redan vart hos bm på hälsosamtal. Känns så spännande detta! Vill bara gå över v 12 nu... Har ni många symtom?
Idag gick jag på ett vul där ingen aktivitet från hjärtat visades och ett för litet foster för att vara i v.11 som jag skulle gått in i idag. Läkaren sa att det ser ut som att du va i v.8 ca. På torsdag har jag fått tid för en skrapning. På onsdag nästa vecka åker jag till Mallis. Kan någon vara snäll att ta bort mig från listan :( :(