BF Februari 2015
Får jag hänga på denna tråden?:D är 23 år och har sedan innan en dotter på 7 månader. Bf denna gången verkar bli 11 februari. Så är i v.4+3 :) så storasyster kommer vara 15 månader när bebisen kommer. :D
Får jag hänga på denna tråden?:D är 23 år och har sedan innan en dotter på 7 månader. Bf denna gången verkar bli 11 februari. Så är i v.4+3 :) så storasyster kommer vara 15 månader när bebisen kommer. :D
Välkommen!!! Oj vad tätt mellan barnen, planerat att ni ville ha så tätt?! Jag skulle aldrig orkat med ett barn till när mon mindotter var så liten....när vårt barn kommer nu kommer hon vara ca 2 år och 8 månader, känns bra. Men man är ju olika....
Är det någon som kan lägga till mig i Bf-listan?
kan inte genom telefonen.
11/2 andra barnet, 23 år
jag säger detsamma :) , Okej vad roligt när det blir så :)
Själv har jag en undran eftersom det är så många som ska ha barn i februari så antar jag att det är flera som har fått '' avslag'' på att göra kub-test i v.12 , de skulle ta bort det här i sommar, skulle bara gälla dom som är 30 å uppåt. Så det jag undrar är om jag blir tvungen att vänta ända tills v.18 för att ens veta bebisen mår ok :/ , känns som en evighet dit
Apropå problemet med att inte dricka nu... Vi var på bröllop igår, en gammal skolkamrat till sambon som gifte sig. Han kände några par och jag kände väl ett, resten var okända människor. Jag drack Cola och vatten till maten och det tog väl en KVART innan ryktet började gå. Sedan under kvällen var det nog minst fem personer, okända och kända, som kom fram och frågade varför jag inte drack, vi skulle ha en till, eller så framfusigt som "jag vet nog det, jag fattar sådant vettu. Du är på smällen, erkänn!!!" Alltså, gör man så?! Är det inte fruktansvärt oförskämt? Jag skulle fan aldrig fråga det! Inte ens en vän! När man vill berätta så berättar man väl..? Fan. Vi har ju inte berättat för någon! Vill ju inte att familjen ska få reda på det genom rykten på stan... :(
Angående tidigt ul så tänker jag be om ett på mitt hälsosamtal nu på onsdag. Förra gången fick jag ett men då eftersom jag inte visste i vilken vecka jag var i. Man kan ju säga att man inte vet i så fall!
jordgubb93
Idag 21:50
lyckades :)
1/2, LucyS, första barnet 24 år
1/2, kärleksblomman tredje barnet 31 år
1/2, iceage, andra barnet, 32 år
1/2 BustersTjej, första barnet. 26 år
2/2, blåblomman, första barnet 36 år
2/2 Cookie85, första barnet 29 år
3/2, Knytetsmamma, andra barnet, 33 år
4/2, Hemmakatten, andra barnet, 30 år
4/2, Jordgubb93, andra barnet, 21 år