Nidblödning ?
Hej tjejer.
Jag undrar om ni kunde hjälpa mig med en sak.. Har frågat runt hos vänner, men de tänker samma som mig..
Jag har försökt få barn i 4 år, och jag har genomgått en utredning, mannen var perfekt, jag hade underproduktion av sköldkörtel. Sköldkörtlen är mycket bra nu, fortsätter ta tabletter som vanligt.
Jag var och gjorde en äggledarspolning den 20 maj och de visade att jag hade jättefina ägg, och äggledarna var inte alls täppta.. Sköntt dee !!! Hade ont i magen ( som mensvärk typ ) i en timme efter spolningen och sedan efter det ingeting alls.
Kände av att ägglossningen kom senare på kvällen samma dag som äggspolningen. Jag hade sex samma kväll !
Den 24 maj så gick jag på toa och kissade och när jag torkade mig så kom det rosa flytningar när jag torkade mig. Sedan inget alls, mot kvällen när jag kissade var det samma sak. Trådiga flytningar.
Nästa dag var det samma, men det kom lite mer brunt. En putteliten klick på trosan och putelite på pappret. Sedan ingeting merrr !!!! Från den dagen så har jag jätte mkt vita flytningar som inte luktar alls. Nästäppa. Men känner inget annat alls.
Vad tror ni tjejer ? Kan de vara nidblödning, mellan blödning ( vilket jag ALDRIG i mitt liv har haft ) eller bara rest som ej kom ut den 20 efter spolningen ?
Puss o kram till er <3