• Anonym (Lotten)

Runkbulle?

Blev lite förvånad häromdan när jag och min pojkvän skulle säga varsin sak vi skulle vråltända på att krydda sexlivet med. Jag sa kanske en trekant ,det ha ja ibland tänkt men skulle ändå ångra efter så skulle aldrig ske. Då till va han sa. Han sa att han skulle tända på att han och 10-15 killar till skulle onanera och ejakulera på en kanelbulle eller smörgås å sen se mej äta upp det. Först skratta jag sen blev jag chockad när han sa att han menade allvar att han skulle gå igång på det. Vi skulle fullständigt dränka en smörgås i kuksås och tokrunka och tömma våra stinna pungar sa han vulgärt.. Jag kan gärna ta hans sats i munnen eller ansiktet eller annanstans men det här va något nytt som aldrig kommer ske och det visste han ju åxå men det skulle trigga han. Skulle nån mer här gå igång på sånt? Han kalla det en annan typ av som rubriken lyder Runka bulle.

• Svar på tråden Runkbulle?
  • jossaan

Öh.. känns väl ganska jävligt förnedrande....? Be honom att äta mackan istället. 

• droppen25

Jag trodde ärligt att runka bulle bara var något man skrämde små barn med. Visst, jag vet att det finns alla möjliga fetischer och fantasier men just runka bulle känns så utstuderat vidrig. Ingen har väl gjort det i verkligheten väl?

• Motocross80
    Godnatt skrev 2014-05-29 12:16:04 följande:
    Bukkake kallas det. Runka bulle är en lek där den som kommer sist ska äta bullen. Det som är hela grejen.
    Fast bukkake då sprutar killar på en tjej va typ ansikte mun?. Runka bulle är ju kanelbullen . Har faktiskt runkat bulle i lumpen för länge sen men alla spruta men ingen åt så det fullföljdes ej.
  • Anonym (jisses)

Hahaha. Runkbulle har jag inte hört på typ 20 år, när alla små tonårs pojkar skojade om det..detta kan ju inte vara en allvarlig fantasi han har?!

• Anonym (Lotten)
    jossaan skrev 2014-05-29 02:43:49 följande:
    Öh.. känns väl ganska jävligt förnedrande....? Be honom att äta mackan istället. 
    haha.ja det borde han göra. Ja vände på det hela och sa om jag och 10 tjejer skulle pissa på en kanelbulle skulle han äta den då? Nej det hade han ju aldrig tänkt på förstås. Lite ego-tänk från dessa hanar ibland..
  • Motocross80
    Anonym (Lotten) skrev 2014-06-15 01:15:16 följande:
    haha.ja det borde han göra. Ja vände på det hela och sa om jag och 10 tjejer skulle pissa på en kanelbulle skulle han äta den då? Nej det hade han ju aldrig tänkt på förstås. Lite ego-tänk från dessa hanar ibland..
    Hur ha det gått? blivit nån runkbulle än? inte bättre du blir måltavlan istället så får din kille slicka dej ren efter.? kanske skulle ge dej mer.Ler
Svar på tråden Runkbulle?