Inlägg från: Anonym (Lotten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lotten)

Runkbulle?

Blev lite förvånad häromdan när jag och min pojkvän skulle säga varsin sak vi skulle vråltända på att krydda sexlivet med. Jag sa kanske en trekant ,det ha ja ibland tänkt men skulle ändå ångra efter så skulle aldrig ske. Då till va han sa. Han sa att han skulle tända på att han och 10-15 killar till skulle onanera och ejakulera på en kanelbulle eller smörgås å sen se mej äta upp det. Först skratta jag sen blev jag chockad när han sa att han menade allvar att han skulle gå igång på det. Vi skulle fullständigt dränka en smörgås i kuksås och tokrunka och tömma våra stinna pungar sa han vulgärt.. Jag kan gärna ta hans sats i munnen eller ansiktet eller annanstans men det här va något nytt som aldrig kommer ske och det visste han ju åxå men det skulle trigga han. Skulle nån mer här gå igång på sånt? Han kalla det en annan typ av som rubriken lyder Runka bulle.

• Svar på tråden Runkbulle?
  • Anonym (Lotten)
    jossaan skrev 2014-05-29 02:43:49 följande:
    Öh.. känns väl ganska jävligt förnedrande....? Be honom att äta mackan istället. 
    haha.ja det borde han göra. Ja vände på det hela och sa om jag och 10 tjejer skulle pissa på en kanelbulle skulle han äta den då? Nej det hade han ju aldrig tänkt på förstås. Lite ego-tänk från dessa hanar ibland..
  • Anonym (Lotten)
    Motocross80 skrev 2014-06-20 19:35:53 följande:
    Hur ha det gått? blivit nån runkbulle än? inte bättre du blir måltavlan istället så får din kille slicka dej ren efter.? kanske skulle ge dej mer.Ler
    haha nä du. Blir ingen runkbulle här inte det kan han drömma om. Han får tömma sin påse i plytet på mej om han vill vilket han gör ofta men en hel hink med äckelpäckelkladd från ett helt kompani kan han glömma.
  • Anonym (Lotten)
    Motocross80 skrev 2014-06-22 18:17:21 följande:
    äh. fixar du hans sats tar du väl 10 till
    Nope. Men vi har en lösning. Han får gärna ha en p rulle eller dataklipp på medans vi har sex och titta på bukkake med sprut hejvilt på nån tjej och han verkar helnöjd att jag tillåter det. Man gör ju nästan allt för dessa pojkar..
  • Anonym (Lotten)
    Anonym (pervers) skrev 2014-06-23 01:31:21 följande:
    Pissa? Motsvarigheten skulle ju isf vara om tjejerna squirtade ner den stackars bullen, och det skulle nog en hel del killar tända på att se o även äta bullen.
    Och inte minst om ni tjejer bjussade tillbaka genom att äta våra spermabullar:)

Jo Fnissar. Skulle ja bli tvingad välja på en pissbulle eller spermabulle tog jag hellre pissbullen då den ej är så kladdig. ärligt alltså..
  • Anonym (Lotten)
    Anonym (Lotten) skrev 2014-06-30 00:44:07 följande:

Skulle som sagt hellre äta en pissad bulle än en spermabulle om ja måste välja då det ä mindre kladda. Förutsatt att killarna druckit minst 10 liter vatten innan dom pinkar ner bullen då det är ganska doftfritt. en gul morgonpiss går bort ..blääää
Svar på tråden Runkbulle?