• Anonym (Horny)

Kondomer online?

Kåt som ett djur, kondomerna är slut, bor i en liten by så jag vägrar att köpa i butik. Någon som kan rekommendera en bra onlinebutik? / Blyg kvinna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-07 14:11
    Det löste sig. Tack för svaren. Det blev apotea.se då jag har mycket bra erfarenheter av dom. Nu kom mensen för att jäklas istället.

• Svar på tråden Kondomer online?
  • La Lola

Men det måste ju vara enklare (o framförallt gå snabbare)  att köpa i butik o vad är det pinsamma med det?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Horny)

Att folk glor. Som sagt liten by...

• La Lola
    Anonym (Horny) skrev 2014-05-30 08:23:10 följande:
    Att folk glor. Som sagt liten by...
    Jamen...att en vuxen människa har sex är väl inget konstigt?
  • Anonym (Horny)

Jo i vischan. Har du inte tips så behöver du inte svara.

La Lola skrev 2014-05-30 08:24:05 följande:
    Jamen...att en vuxen människa har sex är väl inget konstigt?

• La Lola
    Anonym (Horny) skrev 2014-05-30 08:50:42 följande:
    Jag har också alltid bott så o glor nån så...vill jag skydda mig så förstår jag inte grejen med att folk ska glo.
    Försöker bara få dig att förstå att det inte är något att skämmas för.

Men du kan ju alltid beställa härifrån:
    www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/Sidor/Intimosex_Sexolust_Preventivmedel_Kondomer_Omkondomer.aspx
  • Anonym (2big4you)
    Anonym (Horny) skrev 2014-05-30 08:50:42 följande:

Den tid det tar för dig att logga in ställa frågan skulle du använt till att googla kondomer onlie..... Mitt tips till dig
  • Anonym (Horny)

Det är inte samma sak. Jag vill ha tips eftersom jag inte vet vilka ställen som är pålitliga.

Anonym (2big4you) skrev 2014-05-30 08:56:46 följande:
    Den tid det tar för dig att logga in ställa frågan skulle du använt till att googla kondomer onlie..... Mitt tips till dig

• Anonym (Horny)

Det är inte samma sak. Jag vill ha tips eftersom jag inte vet vilka ställen som är pålitliga.

Anonym (2big4you) skrev 2014-05-30 08:56:46 följande:

• Anonym (kondomvaruhuset)

kondomvaruhuset brukar vi beställa från, och vi har aldrig haft några problem vare sig med produkterna eller betalning och leverans. Blir väldigt prisvärt om man köper storpack :)

• Anonym (Horny)

Det ska jag kolla upp. Tusen tack!

Anonym (kondomvaruhuset) skrev 2014-05-30 09:40:23 följande:
    kondomvaruhuset brukar vi beställa från, och vi har aldrig haft några problem vare sig med produkterna eller betalning och leverans. Blir väldigt prisvärt om man köper storpack :)

• P30

Jag har handlat från kondomkungen.se - var smidigt och gick fort. Rätt billigt också.

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • kramin
    P30 skrev 2014-06-06 16:47:29 följande:
    Jag har handlat från kondomkungen.se - var smidigt och gick fort. Rätt billigt också.
    Jag köper aldrig kondomer, eftersom alla killar jag har sex med alltid har. Men jag har hört många prata väl om kondomkungen, och möjligheten att köpa lite olika sorter och prova sig fram till vilken kondom som passar en själv allra bäst.
    Massa killar säger att det är tydlig skillnad i hur skönt det är om man har rätt storlek och form än om man bara tar vilken sort som, och då tror jag beställa på nätet i lugn och ro är klart bättre än att bara gå till en butik och ta första bästa paket.
Svar på tråden Kondomer online?