Inlägg från: Anonym (M 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M 2)

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Mitt första bröllop nånsin var jag på när jag var i 20-års åldern, det var vänner till mig och mitt ex som gifte sig. Brudens familj var av det finare slaget och det var väldigt påkostat och väldigt stelt. Massa tråkiga tal och vi bara väntade på att festen skulle dra igång. När den väl startade så var det ett band som spelade penisonärsmusik så ingen ville dansa mer än de äldre släktingarna. Då det var fint väder så samlades alla utomhus istället varpå brudens mamma kommer ut och skriker att vi måste komma in. Vi gick så fort vi kunde och drog in till stan och dansade istället. 

Vid ett annat bröllop vi var på så hade jag och mitt ex ganska nyligen gjort slut men inte bestämt oss helt på att flytta isär, vi skulle försöka lösa allt. Det var mest hans vänner så jag funderade länge på om jag skulle gå eller ej men eftersom vi försökte reparera förhållandet så bestämde jag mig för att gå. 
    Vid bordsplaneringen så hade de bord där par satt och ett singelbord och vi hamnade båda två på singelbordet. Så min kille/ex hamnade jämte en tjej som flörtade med honom hela kvällen. Det var hur skumt som helst och blev inte det roligaste bröllopet jag varit på direkt. 

Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?