• Äldre 31 May 23:07
    3717 visningar
    5 svar
    5
    3717

    Konstigaste Internetdejten?

    Många av oss har nog testat att internetdejta, eller hur?  Flört

    Skulle vara hemsk kul att få höra om era värsta/konstigaste dejter med nån ni träffat på nätet!

    Min konstigaste.. Hade mejlat och snackat med en kille från grannstaden en tid, han verkade hemskt rar, smart och normal! Så bjöd han hem mig på middag.. Vet ju att man inte bör åka hem till någon på första dejten men, han verkade ju som sagt helt normal!!
    Hittade dit och ringde på dörren med fjärilar i magen, han öppnar.. är väldigt söt, men är iklädd gråa mjukisbyxor (hade ju varit kul m han i alla fall hade haft jeans eller så, men okej då..), han visar mig runt i sin lgh lite medan han meddelar att han inte har lagat någon middag för han hade inte hunnit handla, frågar om jag är hungrig för då kan jag (JAG!) ju gå ner och köpa en pizza eller nått! Säger att det är lugnt.. Han sätter i alla fall på kaffe (alltid något) och frågar om jag vill se på film? Okej.. han sätter på värsta Slasher-Zombiefilmen (utan att överhuvudtaget fråga vad jag vill se..) och innan jag hunnit få i mig kaffet helt så trycker han sig mot mig i soffan och börjar torrjucka med värsta tältresningen i mysbyxorna..
    Tackade för mig och åkte hem! Som om det inte räckte med det så höll han på i ett antal veckor efter "dejten" och skickade ledsna/arga sms och mejl och undrade vad han gjort för fel..

    Nu ska det bli spännande och höra om era "fynd"!! Tungan ute

  • Svar på tråden Konstigaste Internetdejten?
  • Äldre 31 May 23:13
    #1

    Oh lord...var ska jag börja? Killen som visade sig hade gått i brorsans klass som tjatade sig till en fikadejt ...mindes ju honom från skolan som en småsöt kille så varför inte. Vi tog en kaffe och sen följde han mig hem..väl där lägger han sig i min soffa...kändes väl lite väl bekvämt. Till slut gick han...dagen efter ringde han och tyckte vi skulle fira jul i hop...detta var i början av december. Han tyckte det var viktigt att våra barn fick träffas..och srn i sommar kommer vi ju vara ute med båten en del....suck liksom.

    Han fortsatte ringa..jag hade en nära killkompis som jag lagade mat ihop med ibland, en kväll när vi åt ringde han sju-åtta ggr ..jag träffade inte honom igen.

  • Äldre 20 Mar 00:40
    #2

    Jag dejtade en käpp en gång. Var ganska trevligt, men vi hade inte så mycket gemensamt tyvärr. Jag tror käppen blev sur när jag inte ville betala det sista restaurangbesöket, utan lämnade käppen och gick.

  • Äldre 23 Mar 12:33
    #3

    dejta en gång för säkert 10 år sen en äldre kvinna som på internet lät väldigt het och sexig, såg rätt ok ut också. Hon visste hur jag såg ut också så jag åkte dit med glad min och ringde på dörrn. Väl när jag hade kommit in så gick vi in i v-rummet och satte oss i soffan. Sen slog hon på Allsång på skansen, tog på sig glasögonen och satt där förstelnad under hela programmet. Jag försökte inleda en dialog men det var omöjligt. Hon sa hela tiden: "tyst jag ska se det här nu !".
    Efter ett tag steg jag upp och satte mig en bit bort i en annan fåtölj och var tvungen checka av om jag var hos rätt person *s* Och de var jag, tyvärr. Hon hade en katt som jag fick underhålla mig med under programmets gång, haha. Sen när det var klart, steg hon upp och sa: " tror jag ska lägga mig nu...men vi kan väl ses nån fler gång?" . Jag tänkte säga, är du utsläppt från psyket eller, men det sa jag inte utan sa med hög röst:"Det tror jag inte!". Sen avgick jag i stilla mak.
    Måste vara mest märkliga människa jag träffat & dejtat......Skrattande

  • Äldre 23 Jun 23:57
    #4

    Fick detta berättat av en killkompis som skulle träffa en kvinna han mött på nätet..

    Han skulle plocka upp henne vid en mack i sin bil, han satt och väntade ett bra tag och trodde att han fått nobben. Men så fick han se en kvinna som stod och spydde vid en husvägg och tyckte att hon såg bekant ut.. Jo mycket riktigt det var hans dejt som hade tagit sig en styrketår för mycket, hon var skitfull och kunde knappt stå upp för egen räkning, hade decimeterhöga klackskor och sminket utsmetat i ansiktet (detta var mitt på dagen).
    Gentleman som han är så tog han med henne till en McDonalds i alla fall, bjöd på en burgare och körde sen hem henne. Blev ingen mer dejt..

  • Äldre 29 May 04:27
    #5

    Länge sen det skrevs. Men Johnny 55 fick mig ett gott skratt när jag läste din text. Roligaste jag läst på länge ????

Svar på tråden Konstigaste Internetdejten?