• Anonym (Finkan)

Jag vill sitta i fängelset!

Jag är en väldigt ångestladdad person. Jag älskar att vara själv, jag hatar förändring.

Därför tror jag att jag skulle må bättre i fängelset än jag gör utanför. Där har man samma rutiner varje dag, man har ett jobb, man får mat, inget förändras, det kommer inte oväntat besök, man får vara själv mycket.

Fler som tänker så? Funderar på vad jag ska göra för att hamna där länge. Typ livstid.

• Svar på tråden Jag vill sitta i fängelset!
  • Anonym (Y)

Jag ville också sitta i fängelse förut. Brukade begå små brott förut när jag var hemlös och satte av min tid i värme . Nu har jag jobb och eget boende

• HåkanHjulhålt
    Anonym (Y) skrev 2014-06-01 14:21:14 följande:
    Jag ville också sitta i fängelse förut. Brukade begå små brott förut när jag var hemlös och satte av min tid i värme smile1.gif . Nu har jag jobb och eget boende smile1.gif
    Jag har också jobb och eget boende, men får ångest av att gå till jobbet, gå och handla, träffa släkt, familj och vänner osv!
  • Anonym (Y)
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-01 14:22:37 följande:
    Jag har också jobb och eget boende, men får ångest av att gå till jobbet, gå och handla, träffa släkt, familj och vänner osv!

Haha jasså så det va du som startade tråden. Hädanefter ska jag kalla dig för "gallret"
  • HåkanHjulhålt
    Anonym (Y) skrev 2014-06-01 14:25:20 följande:

Haha jasså så det va du som startade tråden. Hädanefter ska jag kalla dig för "gallret"
    Hahaha oj! Gör gör alltid så där när jag skapar anonyma trådar Solig
  • Anonym (Y)
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-01 14:26:31 följande:
    Hahaha oj! Gör gör alltid så där när jag skapar anonyma trådar 

Brukar du trolla ibland ?
  • HåkanHjulhålt
    Anonym (Y) skrev 2014-06-01 14:28:27 följande:

Brukar du trolla ibland smile1.gif ?
    Jag är seriös!
  • Ramborg
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-01 14:22:37 följande:

Låt bli att träffa släkt och vänner, beställ mat hemkört.
    42.
  • HåkanHjulhålt
    Ramborg skrev 2014-06-01 14:41:28 följande:

Låt bli att träffa släkt och vänner, beställ mat hemkört.
    Tyvärr så funkar ju inte samhället riktigt så.
  • Anonym (I can help...)

Du kan få mörda mitt ex och ta straffet så får du sitta inne i flera år och jag skulle vara mycket nöjd.

Alla glada och nöjda.

• HåkanHjulhålt
    Anonym (I can help...) skrev 2014-06-01 14:45:48 följande:
    Du kan få mörda mitt ex och ta straffet så får du sitta inne i flera år och jag skulle vara mycket nöjd.
    Alla glada och nöjda.
    Yey!

Fast ska jag mörda någon så blir det ju knappast ditt ex.
  • Daniel12

Jag har ett förslag, PM:a mig så kan vi göra en deal..

• Anonym (Y)

Haha du kan ju ta en motorsåg och vifta den framför folk som den där TS gjorde i sin beskrivning.

• Anonym (Y)
    Daniel12 skrev 2014-06-01 14:53:19 följande:

Han pm:ar enbart om han är seriös. Annars kan ni båda råka ut för anstiftan/stämpling av ett visst brott
  • HåkanHjulhålt
    Daniel12 skrev 2014-06-01 14:53:19 följande:
    Det är ju inte så att jag behöver hjälp med att hamna i fängelset. Det är ju väldigt enkelt.
  • HåkanHjulhålt
    Anonym (Y) skrev 2014-06-01 14:54:58 följande:
    Haha du kan ju ta en motorsåg och vifta den framför folk som den där TS gjorde i sin beskrivning.
    Men det lär ju bara bli lite böter och samhällstjänst!
  • puss

Du kan bo hos mig och jobba som husa. Jag kan ge dig mat. Det kommer att bli oerhört enformigt.

Eventuellt kan det bli kisspölar på balkongen.

• Anonym (Byta!)

Du kan ta min sambos troligtvis kommande fängelsestraff, så att han kan få komma ut vilket är det enda han kan tänka på just nu. En win win situation.. Han vill komma ut och du vill in.

• HåkanHjulhålt
    puss skrev 2014-06-01 16:20:04 följande:
    Du kan bo hos mig och jobba som husa. Jag kan ge dig mat. Det kommer att bli oerhört enformigt.
    Eventuellt kan det bli kisspölar på balkongen.
    Först lät det som en bra idé. Men sen när du kissar på andra ställen än där man ska kissa lät det för jobbigt.
  • puss
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-01 16:25:07 följande:
    Först lät det som en bra idé. Men sen när du kissar på andra ställen än där man ska kissa lät det för jobbigt.
    Alltså det var inte jag. Det var min dejt. Jag puffar tråden åt dig, håll utkik nu i senaste inlägg!
  • HåkanHjulhålt
    puss skrev 2014-06-01 16:26:45 följande:
    Alltså det var inte jag. Det var min dejt. Jag puffar tråden åt dig, håll utkik nu i senaste inlägg!
    Så dina dejter kissar på balkongen?
Svar på tråden Jag vill sitta i fängelset!