Jag är en tjej som bara vill ha sex! Konstigt?
I höstas blev jag lämnad av min man. Vi hade barn och hus och allt. Det har varit tufft. Mycket tufft! Har tagit mig ur det. Mår bra nu.
Nu känner jag äntligen att jag bara vill vara singel och ha roligt. Vill verkligen inte börja nått nytt än. Men jag vill ju ha sex... Men jag är inte typen som ligger runt. Känns jobbigt att leta efter många nya hela tiden. Min kompis tyckte jag skulle skaffa en kille att bara ha sex med. Vilket jag tyckte lät toppen. Bara ligga. Inga känslor eller krav.
Så igår drog jag på krogen med tjejerna och mycket riktigt! Jag hittade en kul kille jag gillade. Erfaren när det gäller kvinnor om man säger så... Inte något pojkvänsmaterial. Men det ville jag ju inte ha! Han verkade tänd på mig också. När vi hånglat ett tag frågade han om mitt nummer. Jag sa då att jag inte var intresserad av ett seriöst förhållande. Vill bara ha nån att ligga med. Han skrattade lite men gillade min öppenhet. Sen drog vi till honom och hade rätt OK sex. Vi ska ses igen. Han är med på vad jag vill.
Men han sa också att jag raggade som en kille. Att han aldrig träffat nån tjej som går på krogen och söker en "KK" som han kallade det. Iallafall inte någon som är tydlig med det. Han sa att man brukade bli det när de varit på date och sen blivit vänner som funkade i sängen. Jag har ingen aning. Men det fick mig att tänka!
Är det jätte konstigt att som jag vara tjej och bara vilja hitta en kul killa att ligga med?
Att inte vara ute efter en relation utan att bara vilja ha sex. Det är tydligen något män gör. Eller?
Jag är strax under 30.