• carro90

Pergotime Juni 2014

Hej allihopa! 

Om allt går som det ska så börjar jag med pergotime på onsdag den 4 Juni! Tänkte höra om det är fler som ska börja i Juni eller som precis har börjat som vill följas åt mot ett plus? Ju fler desto bättre, tror vi alla behöver all peppning vi kan få! Och berätta gärna lite om varför du fått pergo o vilket försök!  Solig

• Svar på tråden Pergotime Juni 2014
  • carro90

Då börjar jag då!  Jag och min sambo ska som sagt påbörja vårt första försök med pergo nu i dagarna! Orsaken är att jag har lätt förhöjt testosteronvärde och har varken ägglossning eller mens, på sin höjd 1-2 ggr om året. Gynekologen har inte helt fastställt om det är pco eller inte, vänta på slutgiltligt svar som jag troligtvis får imorgon eller på tisdag! Så jag har gjort undersökning och jag har väldigt mycket ägg men inga vill mogna, så nu håller jag tummarna för att pergo ska hjälpa oss att få en liten knodd 2015! Glad 

• carro90

{#emotions_dlg.flower}Pergotime-Juni{#emotions_dlg.flower}
    4/6 Carro90, 23 år, 1:a kuren, 1:a barnet

Måste ju ha en lista också! Fyll i efter hand, med fösta dagen med pergo som start! Nu vill jag se massor med namn på listan! Solig
  • carro90

Oj, glömde helt bort denna tråden! Oskyldig Jag fick ägglossning i söndags, så jag är på äl+4 idag! Bim söndag 6/7! :) Spänd väntan! 

• carro90

Ännu en gång har jag glömt bort mig egen tråd! Tungan ute Hoppas det går bra för er andra, jag fick ett tydligt plus på äl+9. Har varit på hälsosamtal och är idag i v.6 (5+4) 

Svar på tråden Pergotime Juni 2014