Ägglossning Juni
Halloj hänger gärna på
Känns som jag hade ÄL idag så nu är det bara vänta och se
Halloj hänger gärna på
Känns som jag hade ÄL idag så nu är det bara vänta och se
Hej!
Hade ÄL 12 juni och hade sex 11 juli. Får se om det tar sig. Detta är andra försöket, min karl jobbar också veckovis i Norge så det är svårt ibland. Är 26 år och har en dotter på 15 månader.
Har Bim den 26 juni. Tänkt testa mig på måndag. Plussade 11 dagar efter ÄL med dottern.
Nu har jag otroligt ont i magen och mår illa. Men vet inte vad det kan bero på.
Tog ett test idag. 5 dagar innan mens och det finns ett svagt streck på stickan. Så det verkar lovande! Blir bf 1 mars 2015 i så fall.
BIM-Lista
27/6 Madelia, 27 år, 8:e försöket, 1:a barnet
30/6 Innaj, 29 år, 3:e försöket, 1:a barnet
6/7 Ellyangel, 23 år, 3:e försöket, 1:a barnet
8/7 Syren, 28 år, 3:e försöket, 1:a barnet
Efter att vi försökt i över ett år och påbörjat fertilitetsutredning och sambon har fått lämna spermaprov och jag blodprov så visade stickan äntligen ett plus denna månaden!
Det är också första månaden jag använder mig av kostillskott också, har tagit: Borago Jamsrot, bidrottninggele samt rosenrot. Vet inte om det var slumpen eller om det hjälpte men värt tipsa om. :)
Rosa flytning idag.... bim på torsdag. ... bra eller dåligt? !?
Förhoppningsvis en nidd :)
Jag plussade imorse :) känner dock att jag inte riktigt kan glädja mig förän det gått en tid och risken för mf inte är så stor. Men jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången :)
En vecka kvar till BIM.. Idag mår jag illa..
Stod och skrapa panel på huset, började snurra i huvudet på mig så gick in och la mig i soffan, mår jätte illa nu.. Hoppas hoppas hoppas det är ett bra tecken!!
Här blir det inget denna omgången, mensen tyckte det var roligt att bli sen två dgr, precis när jag fick köpt mig ett test så kom den.
Jag har fått 
Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...
Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå 
Grattis :)
Ooh vad kul!! Det är sånt här man blir så glad över att komma in och läsa! Grattis!
GRATTIS! Så härligt! Kan du inte lägga upp en bild sen på plusset från igår och sen ett från BIM om du tar ett då? Så vi som funderar och väntar kan se hur det utvecklats? Om du vill såklart :) stort grattis igen! Hur ska du berätta för killen? !