Ägglossning Juni
Hej! Jag hänger också gärna på om det går bra, dock har jag redan haft min ÄL i juni, men är gärna med och följer fortsättningsvis isf :) är också 27 och har inga barn sedan tidigare
Hej! Jag hänger också gärna på om det går bra, dock har jag redan haft min ÄL i juni, men är gärna med och följer fortsättningsvis isf :) är också 27 och har inga barn sedan tidigare
Hej! Här passar jag mig också in, vi ska göra vårt första försök den här månaden. Jag fyller 28 i år och har insett att många andra här på fl är mycket yngre.. :) kul för dem! Men jag var nog inte redo då. Redo och redo, hur vet man det egentligen. Känns som ett enormt ansvar som löper livet ut, inte bara några mysiga bebismånader. Någon annan som tänker så? Hur som så kör vi nu, för tänk så mysigt med en krabat till våren :) naiv och positiv som man är nu så här i början, haha. Men men ska bli kul att följa er tjejer, hur ligger ni till?
Vet att detta är ett äl test men måste fråga ser detta positivt ut och kan äl test verkligen visa om man är gravid??
Vet att jag hade sex dagen efter äl denna månad då det visade två starka streck på Stickan men nu hade jag inge grav test hemma men har skickat efter!
Så testade bara med äl test och inte ska jag ha äl nu.. Men tkr detta ser litt positivt ut?!
Någon trevlig själ som tror sig vet?? 
Fick hem mina äl o grav tester idag ;)
Kunde inte låta bli att ta ett gravtest men det visade negativt . Ska få tant röd nu om bara några få dagar! Känner som inga grav tecken förutom molande värk men de är precis som när mensen ska komma.. Så får nog försöka i juli istället ;) lycka till allihopa.
Jag vet inte hur man lägger till sig från mobilen om det ens går:/ men skriver här så länge
27/6 Madelia, 27 år, 8:e försöket, första barnet
BIM-Lista
27/6 Madelia, 27 år, 8:e försöket, 1:a barnet
6/7 Ellyangel, 23 år, 3:e försöket, 1:a barnet
8/7 Syren, 28 år, 3:e försöket, 1:a barnet
Hej! Kunde inte låta bli att göra ett test igår.. Och det visade negativt såklart :/ vad besviken man blir! Nu är det väl bara vänta på mensen. Usch
Efter att vi försökt i över ett år och påbörjat fertilitetsutredning och sambon har fått lämna spermaprov och jag blodprov så visade stickan äntligen ett plus denna månaden!
Det är också första månaden jag använder mig av kostillskott också, har tagit: Borago Jamsrot, bidrottninggele samt rosenrot. Vet inte om det var slumpen eller om det hjälpte men värt tipsa om. :)
Jag plussade imorse :) känner dock att jag inte riktigt kan glädja mig förän det gått en tid och risken för mf inte är så stor. Men jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången :)
Jag har fått 
Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...
Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå