• LaMoi

Ägglossning Juni

Hej! Hoppar in här :) Jag och min sambo har försökt i två månader. Nu är jag lite orolig för att jag "inbillar" mig att jag kan vara gravid ;) har lite mensvärk och mådde illa så jag höll på att kräkas i går. Kan det kännas så när ägget fäster? bim är på torsdag.

• LaMoi
    Innaj skrev 2014-06-23 20:08:06 följande:

Välkommen!

Har tyvärr ingen erfarenhet av hur det känns när ägget fäster men det låter ju jätte lovande om det är i dagarna kring när ägget ska fästa! :)

Ägget fäster 8-10 dagar efter ÄL om jag förstått rätt.

Ska bli kul att följa dig/ ER allihopa!!!

Trevlig kväll

Tack :)

Ja det borde ju vart då OM det nu blir något :) vad nojig man blir :)

Jag har två barn sedan innan men nu när man verkligen går och väntar igen så känns det som man inte alls kommer ihåg hur det var dom två gångerna. Men som sagt antingen är det mensdags annars är det något på g :) hoppas hoppas!
  • LaMoi

Och mig? Jag vet inte hur man gör ;)

26/6 lamoi, 30 år, första försöket, 3e barnet

• LaMoi

Hej! Kunde inte låta bli att göra ett test igår.. Och det visade negativt såklart :/ vad besviken man blir! Nu är det väl bara vänta på mensen. Usch

• LaMoi
    ellyangel skrev 2014-06-25 09:17:59 följande:

usch, men än så länge är det innan BIM så håll humöret uppe, har du "tur" så kanske du hade lite senare ÄL än vanligt denna månad.

Styrkekram!

Tack snälla!

Känns skitjobbigt eftersom jag verkligen hade det på känn. Nu har jag haft mensvärk i fyra dagar men ingen mens än. Det kommer tom vätska ur brösten när jag "klämmer" på dom :o skengravid kanske..
  • LaMoi
    hallandsdäga skrev 2014-06-25 20:34:51 följande:

Inte jag heller, testade med.. Såklart negativt här med, men hoppet finns fortfarande :) 

Vi får hoppas att vi är sånna som testen inte visar något på förrän bim+7 eller något ;)

Håller tummarna för er alla :)
  • LaMoi
    Innaj skrev 2014-06-26 05:57:21 följande:

Testade också igår och strecket lös med sin frånvaro :,( det känns så himla tungt när man måste börja om igen :,(

Blir inga nya tag förens i augusti :,(

Hoppas på bättre lycka för er!

Ja det är tungt! Fruktansvärt! Jag håller tummarna för dig och er andra.

Idag är det bim men ingen mens här än. Det är dock femte dagen med mensvärk.
  • LaMoi
    Sparkliie skrev 2014-06-27 21:56:07 följande:

Ååh tack så mycket. Sambon vill vänta med att berätta men kände jag behövde få ur mig det på nått sätt ändå. Hah :D

Stort grattis :))

Här har ingen mens kommit fast jag haft mensvärk sen i söndags. Bim var i torsdags. Undra när jag vågar mig på att testa igen :s
  • LaMoi
    Madelia skrev 2014-06-29 11:07:40 följande:

Jag plussade imorse :) känner dock att jag inte riktigt kan glädja mig förän det gått en tid och risken för mf inte är så stor. Men jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången :)

Stort grattis!!! Håller tummarna att det går vägen för er den här gången :)) njut nu!!!
  • LaMoi

Hej hej!

Måste bara dela med mig av mina funderingar och mina "problem"!

Jag hade bim 26/6, har haft mensvärk sedan förra söndagen.... Ingen mens har kommit... Men i dag framåt kvällen fick jag rosa/bruna flygningar... Kommer lite ljusrosa när jag kissar. Har fortfarande mensvärk... Och ibland gör det rejält ont..

Mensen brukar ju komma och sen blöda ordentligt första två dagarna, inte så här.

Vad tror ni är det mens på g eller mf :( eller kan jag vara gravid?

• LaMoi

Hej på er ni som kanske har mer koll än mig på äl och sånt ;)

Jag fick min mens den 29 juni och den varade tom 5 juli... Men sen den 8 fick jag väldigt slemmiga flytningar (föööörlååååt för infon, men jag vet inte vem jag ska fråga ;)

Det började kännas lite som mensvärk och sen kom det världens slem ut... Vad var det??? Det höll på i två dagar. Jag kan ju inte haft ägglossning så tidigt väl? och så mycket :s

Enligt kalendrar hit och dit ska jag ha ägglossning nu i helgen.

• LaMoi
    Evening primrose skrev 2014-07-11 15:07:19 följande:

Låter som äl eller precis före

Skit också! Då blir det väl inget den här månaden heller :/ mannen kommer hem från jobb idag!
  • LaMoi
    Evening primrose skrev 2014-07-11 16:26:25 följande:

Lamoi

Gå mer efter flytningar än app? Har du haft segt som går å töja? Långa trådar liksom

Jaa idag kör vi på ;)

Ja alltså jag har aldrig varit med om såå mycket förut! Det gick liksom aldrig av och massor kom det :o haha
  • LaMoi
    Evening primrose skrev 2014-07-11 17:06:52 följande:

Har som du å fördelen me d e att spermier lever länge å sånt, samt funkar som en bro in i livmodern

Googla tex ewcm, egg white cervical mucus

De plus vattniga är de mest fertila flytningarna

Vanligt precis före äl å även samtidigt som äl, lite olika, men ofta iaf före då kroppen vill få in spermierna före äl, de ska ju simma ända upp i äggledarna

Lycka till

Åh vad du kan ;) ska googla direkt!

Hoppas man är lite fertil efter med :o

Taack :)
  • LaMoi

[quote=73622200][quote-nick]Evening primrose skrev 2014-07-15 15:22:13 följande:[/quote-nick][/quote]

• LaMoi
    LaMoi skrev 2014-07-16 19:34:18 följande:

[quote=73622200][quote-nick]Evening primrose skrev 2014-07-15 15:22:13 följande:[/quote-nick]

Svar på tråden Ägglossning Juni