Inlägg från: sweetcandy |Visa alla inlägg
  • sweetcandy

Ägglossning Juni

Hej får jag vara med här?? :)

Tog ett positivt ÄL test i söndags! Så borde ha BIM runt den 6 Juli!

Har en son på snart 10 mån, men vi har försökt med syskon sedan feb ungefär :)

Dock fick jag inte tillbaka min mens förren i maj! Så har bara haft den en gång sen fl :))

• sweetcandy
    ellyangel skrev 2014-06-25 08:19:04 följande:
    Välkommen! Kul med syskon :)

Hur gammal är du?
    Drömmen finns fortfarande där, där den funnits så länge
    Tack :) ska bli jätte kul :)

Jag är 26 år :) blir 27 i höst :D
  • sweetcandy
    ellyangel skrev 2014-06-25 08:19:04 följande:
    Välkommen! Kul med syskon :)

Hur gammal är du?
    Drömmen finns fortfarande där, där den funnits så länge
    Tack :) ska bli jätte kul :)

Jag är 26 år :) blir 27 i höst :D
  • sweetcandy
    Miracle09 skrev 2014-06-25 21:43:31 följande:

Hej

Jag undrar lite om ägglossning. Jag bör ha imorgon eller fredag men känner inte av det alls och har inga äl symtom över huvud taget. Förra månaden och månaden innan dess (längre tillbaka minns jag inte), hade jag jättemycket äl värk och kände av att det var på g ca 3-4 dagar innan. Fick värk och flytningar och ömma bröstvårtor. Nu känner jag ingenting. 
    Är det normalt att man känner mindre vissa månader eller är det så att jag inte har någon ägglossning denna månaden?

Hade sex idag, så hoppas jättemycket på att den är imorgon.

Det är nog ganska normalt att det känns lite olika från gång till gång :)

Eller så kanske den är sen den här månaden? :)

Har du regelbunden menscykel?

♥ James 130905 ♥
  • sweetcandy
    Miracle09 skrev 2014-06-26 11:17:24 följande:
    Ja, nästan alltid väldigt regelbunden med 30 dagar och ÄL 14 dagar före nästa mens. 
    Känner inget idag heller :(

Okej, inte helt omöljigt att ÄL hoppade över den här gången. Läste någonstans att det är vanligast att man har ca 10st ÄL/år om man har regelbundet. (dock vet jag inte hur säker den källan var)

Köp ÄL stickor och testa med :) Jag köpte digitala stickor, dom tycker jag personligen visade tydligast :)

Ska hålla tummarna för dig :)

♥ James 130905 ♥
  • sweetcandy
    Miracle09 skrev 2014-06-26 12:11:43 följande:
    Åååh vad tråkigt :( hoppas verkligen bara att det är att jag känner mindre eller att den är senare än vanligt. Tack för du håller tummarna :) 
    Ja hoppas det är så?

Jag fick min ÄL på dag 33! Dock hade jag väldigt oregelbunden men innan jag fick sonen och nu efter så har jag bara haft mens en gång
  • sweetcandy
    hallandsdäga skrev 2014-06-25 20:33:36 följande:

Vill testa imorgon då BIM ska vara, men blir väl bara besviken.. Brukar ha känsliga bröst innan BIM, men inte nu? Någon annan som haft det så? 

Hade alltid känsliga bröst innan BIM, förutom månaden jag plussade. :)

Hoppas det är samma nu :)))
  • sweetcandy
    hallandsdäga skrev 2014-06-26 19:47:47 följande:
    Åh hoppas !! BIM Idag, inget ännu och neg på test..  Mensen kommer alltid som en klocka innan på dagen. Kanske inte haft ÄL ? :S
    Kanske låghormonare?

Innan mensen är kommen så slutar jag inte hoppas! :)
  • sweetcandy
    Sparkliie skrev 2014-06-27 18:23:44 följande:

Efter att vi försökt i över ett år och påbörjat fertilitetsutredning och sambon har fått lämna spermaprov och jag blodprov så visade stickan äntligen ett plus denna månaden!

Det är också första månaden jag använder mig av kostillskott också, har tagit: Borago Jamsrot, bidrottninggele samt rosenrot. Vet inte om det var slumpen eller om det hjälpte men värt tipsa om. :)

Men Gud GRATTIS <3 <3

Vad glad jag blir för er skull
  • sweetcandy
    Sparkliie skrev 2014-06-27 21:56:07 följande:

Ååh tack så mycket. Sambon vill vänta med att berätta men kände jag behövde få ur mig det på nått sätt ändå. Hah :D

Klart man vill ventilera lite :D
Svar på tråden Ägglossning Juni