• Malla83

Ägglossning Juni

Hej!
    Hoppas gärna in här o diskuterar. =)
    Jag har pco, men har lyckats få hyfsat regelbunden mens det senaste året, ca 34 dagarscykel tack vare ca 25 kilos viktnedgång.. Ska enligt en app ha ÄL nu i dessa dagar. Jag testar med stickor o har gjort det nu redan i några dagar. Lite krångligt detta när man inte har en "normal" mens.. Får väl se om det lyckas ta sig denna månad. "Försökte" förra månaden också.

• Malla83

Grattis till alla er som plussat!!

Har BIM 12/7 så jag hoppas att det tagit sig. Har en lite längre cykel (ca 34 dgr) så man får ju vänta lite längre.. :-/

• Malla83
    sweetcandy skrev 2014-06-29 15:38:41 följande:

Har också lång cykel :( hade ÄL på dag 33 :O it sucks! :P

Oj, hur lång cykel har du? Är iaf glad över att jag gått från mens var tredje-fjärde månad till 34 dgr mellan gångerna... Det ger en hopp om att det ska bli lite lättare. Har dock inte fått utslag på ÄL-Stickan hittills men vi kör på iaf..
  • Malla83

Vet ej om jag ens haft ÄL i juni pga PCO.. Har en cykel på ca 34 dagar. Testade med stickor flera dagar, både morgon o kväll och strecken var sådär halvdana vid varje tillfälle. :-/ Sexade på massor iallafall.. igår fick jag nån brunaktig flytning men idag har jag typ lätt mensvärk och vanliga flytningar..men än har ingen mens kommit.. Jag hoppas så innerligt att detta var tecken på en nidblödning.. BIM den 12/7... Denna väntan alltså..

• Malla83

Förra månaden fick jag jätteonda bröst o en del andra symptom men så kom mensen. Den här gången har jag BIM på lördag 12/7, och i söndags så fick jag nån (ursäkta om det låter äckligt) rosa/brun flytning och på måndan var det nån strimma med blod med i en vanlig flytning. Hade i samband med detta svag molvärk, trodde verkligen att mensen var på G o skulle komma tidigare denna gång. Sen i förrgår har jag vanliga, men rikliga flytningar, ingen molvärk o inga onda bröst som jag brukar ha inför mens. PMS brukar jag ha och är som ett bi då, men även detta har känts bättre denna gång.. Tog ett test imorse som var negativt..

Måste även tillägga att det på i lördags, innan den där färgade flytningen kom på söndan, så högg det till som attan på höger sida i tjejmagen..

Skengravid eller på riktigt gravid, det är frågan?!?! Denna väntan alltså!!

• Malla83
    missis skrev 2014-07-14 22:34:23 följande:

Hur går det för er?

Jag hade bim idag. Onda bröst och mensvärk sedan 5 dagar och det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst...

BIM i lördags/söndags, ingen mens än o inga tecken på att den ska komma heller...?! Bara att vänta... :-/
  • Malla83

Testat negativt nu på morgonen. Men ingen mens har kommit heller. :-/

Svar på tråden Ägglossning Juni