Inlägg från: Anonym (Bisexuell kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bisexuell kille)

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Vet inte hur vanligt det är, men jag gillar det. Både att fantisera och göra irl.

Har nog alltid tittat lite extra på killars kukar i porrfilm (trodde alla gjorde det...), men sen när jag fick ett infall o tittade på bögporr och insåg att det tände maximalt så insåg jag att jag nog inte kunde beteckna mig som hetero.

Gillar främst att vara undergiven och bli påsatt av killar, att sätta på är i och för sig trevligt, men det är en helt annan upplevelse att bara ligga o ta emot:)

kattpappan skrev 2017-04-26 10:56:41 följande:

Fantiserar om att runka en man och att bli undergivet påsatt. Som tonåring runkade vi grabbar ibland i grupp. Vissa sög men jag vågade inte testa. Nu över 30 år senare ångrar jag det.

Det är aldrig för sent... Jag gjorde lite liknande grejer med en kille. Men jag upplevde mig som hetero då så jag vågade inte gå för långt. Nu senare så visar det sig att killen jag lekte med var väg, och jag bi. Så vi hade kunnat gjort betydligt mer än jag då vågade fråga...
    Anonym (Peter) skrev 2017-05-01 08:02:48 följande:

Fantiserar mycket om att suga kuk och svälja sperma, kanske bli knullad i rumpan också.

Men jag har aldrig känt mig attraherad av en karl, skulle ha mycket svårt för att t ex hångla och kärlekskänslor finns inte på kartan!

Men fantasier om en styv kuk som fyller min mun med varm kladdig sperma gör mig stenhård!

Är jag bisexuell men inte biemotionell eller heterosexuell men mer öppen?

Bisexuell skulle jag säga.

Prova att förverkliga din fantasi. Är det lika bra IRL är du definitivt bisexuell, kändes det bara galet fel o helt avtändande (på en gång en upplevelse där du känner att det hör jag gör aldrig om igen), ja då kanske man skulle kunna räkna dig som heterosexuell.
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-05-02 08:05:57 följande:

Jag vet inte om du är trög eller bara har svårt att läsa...

Jag tänder INTE på män! Gillar bara känslan av att suga kuk någon gång var 8-10år.

Jag tycker den här definitionen som rfsl gjort av bisexualitet är ganska bra:

"RFSL definierar bisexualitet som "En person som är bisexuell och har förmågan att bli kär i, förälskad i och/eller sexuellt attraherad av personer oavsett kön. En del bisexuella har sexuella relationer med personer oavsett kön, men blir bara kära i personer av ett visst kön. För andra kan det vara tvärtom. Ett annat sätt att definiera bisexualitet är att en person rent platonskt kan ha tycke för sina samkönade kompisar och ändå vara av heterosexuell läggning. En annan definition är att inskränka det till att enbart gälla sexuell attraktion."

Det blir lättare att diskutera saker när man har någorlunda samma vokabulär och definitioner.

Sen är väl du fri att sätta vilken etikett på dig själv, men skulle du fråga 100 personer om vilken läggning en kille har som lever med en kvinna men emellanåt suger lite kul, så skylla jag gissa att >90% av alla definierar en sådan person som bisexuell.
    Anonym (Feg?) skrev 2017-05-31 16:10:57 följande:

Jag tror att jag är bisexuell tänker och funderar på om ja måste träffa nån kille som vill sätta på mej lite försiktigt i röven så ja äntligen får känna hur det känns men måste ske i hemlighet i Hans bil eller i skogen på lämpligt ställe grejen är att absolut ingen får se eller veta nånting om det. Absolut ingenting!!! Har hittat en kille på bodykontakt som vill men tror inte att ja rörs. Hur ska ja göra?

Varför inte hemma i hans lägenhet?

Ta det lugnt. Träffa han på stan nånstans o känn efter om kemin finns där. Därefter kan ni ju ta det i steg, runka o suga honom. Känns det bra kan ni ju fortsätta till påsättning. Känns det inte bra är det bara o tacka för sig o åka hem.
    Anonym (Feg?) skrev 2019-04-06 22:42:47 följande:

Ja är också lite nyfiken på kukar vill känna hur det känns att bli knullad om det är skönare att bli knullad än att använda dildo i röven?

Är det skönare att knulla eller runka själv? Lite samma är det att jämföra dildo med kuk. Men det måste vara ungefär rätt storlek, och killen måste ha lite känsla med...
Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier