Inlägg från: Anonym (OST) |Visa alla inlägg
  • Anonym (OST)

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Det har aldrig hänt, bögsex är äckligt, däremot två lesbiska brudar, det är nice.

• Anonym (OST)
    SSF skrev 2017-04-25 15:33:09 följande:
    Du verkar vara en mogen, intellektuell, empatisk kille som är i kontakt med sina känslor.

Bögsex är naturligt.

Homofobi är onaturligt.
    Fast jag kan väl tycka det är äckligt utan att vara homofob, och vad har det med min mognad, mitt intellekt, min empati och mina känslor att göra?
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-24 12:46:39 följande:

Gillar att suga kuk ibland. Är dock annars helt hetro. Jag har gjort det ca 5 ggr.

Fast då är du bi, skäms du för det?
  • Anonym (OST)
    Anonym (mfmslick) skrev 2017-04-25 15:55:49 följande:
    Ditt intellekt eftersom att du inte kopplar varför.

Empati eftersom att du totalt saknar respekt för homo och bisexuella som känner sig onormala och äckliga p.g.a. att de avviker från machonormen.

Hade du varit en gnutta smart så hade du sagt något i stil med
    "Jag tycker inte män är sexiga varelser så som kvinnor är, så jag kan därför inte tända på män".
    Hade du varit ännu smartare så hade du bara låtit bli att yttra dina meningslösa ord.
    Fast nu tycker jag att män är sexiga, det betyder inte att jag tänder på dem och genast vill knulla en man. Min fru vill testa analsex, jag tycker det är äckligt, därför blir det inget. Jag respekterar alla sexuella läggningar, men tycker fortfarande det är äckligt. 
  • Anonym (OST)
    Anonym (mfmslick) skrev 2017-04-25 16:15:32 följande:
    Det vara bara ett exempel på hur en människa som besitter någon slags finkänslighet eller elegans skulle kunna ha uttryckt sig.

Bara för att du sitter bakom ditt tangentbord anonymt och slipper möta människorna som läser, så betyder inte det att dina ord inte sårar.
    Jag har full förståelse för att folk tycker olika saker, varför har du problem med att jag tycker att bögsex är äckligt? Om du inte tycker det har jag inget problem med det.
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-26 08:13:01 följande:
    När du kommer upp i övre tonåren kommer du nog också kunna vidga dina vyer lite....
    Jaså det säger du, jag är 55, men visst du kanske går på män eftersom du inte får några kvinnor.
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-28 08:24:22 följande:
    Tror du att en fetisch beror på att man inte kan få någon? Om du nu är 55 så har du en mognad som inte överstiger en tonåring....
    Så när jag blir mogen blir jag bög, är det det du säger?
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-28 12:50:57 följande:
    Nej, men när man lär sej skilja på att vara bög och att gilla en fetisch eller att experimentera....
    Vet inte varför män, främst 50+, har så svårt för att erkänna sin sexuella läggning. Tänder du på män är du bi eller bög, hur svårt kan det vara att bara erkänna det.
  • Anonym (OST)
    Anonym (W) skrev 2017-04-28 16:09:48 följande:

Det spelar ju ingen roll vad man är,bara man njuter av skönt sex

Håller med, men om man gillar kuk, är man, och helt hetro, hur går det ihop?
    Ungefär som att vara allergisk mot nötter, men jag äter det varje dag och det händer inget. En omöljig ekvation.
  • Anonym (OST)
    Anonym (W) skrev 2017-04-28 16:19:31 följande:

Klart man är bi om man gillar båda könen,men det kanske är svårt att acceptera det,jag har aldrig känt så och jag är en öppen bi-kille.

berätta det för den här tomten:

Anonym (Man 50+ också)

Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier