• panicorion

hur vill ni killar ha er avsugning?

Det finns många trådar om oralsex men de flesta riktar sig ju till hur kvinnan vill bli tillfredställd, nu till min fundering. Hur vill ni män att en bra avsugning skall gå till, vad är det du vill att partnern skall göra för att du skall få mesta möjliga njutning? Kan vara kul och höra från er män med någon gång och inte bara kvinnorna som delar med sig av sina önskemål

• Svar på tråden hur vill ni killar ha er avsugning?
  • svenskitelge

Blött med mycket saliv, omväxlande med både hand och bara sug, slicka pung-skaft till ollonet och sedan in i munnen igen... gärna en spottloska och sedan den där kåta blicken ;)
    Sedan gärna första sprutet mot en öppen mun med tungan ute och sedan in i munnen för att bli tömd till sista droppen.

• John D

Det viktigaste är faktiskt att tjejen gillar det.
    Finns inget mer avtändande än en tjej som suger helt utan inlevelse. Har inga problem alls att tacka nej om jag märker att det är något hon gör motvilligt.

Men annars är omväxling och några riktigt kåta blickar det absolut bästa!

• Anonym (Utan)

Skulle vara nöjd om jag fick pröva på överhuvudtaget...

• Anonym (väldigt olika)
    svenskitelge skrev 2014-06-02 15:35:24 följande:

Blött med mycket saliv, omväxlande med både hand och bara sug, slicka pung-skaft till ollonet och sedan in i munnen igen... gärna en spottloska och sedan den där kåta blicken ;)
    Sedan gärna första sprutet mot en öppen mun med tungan ute och sedan in i munnen för att bli tömd till sista droppen.

Hade inte tänkt skriva här egentligen men känner att jag måste.
    Så som "svenskitelge" beskriver det är extremt avtändande för mig och jag älskar verkligen oralsex, att bli avsugen. Spottloska är vidrigt avtändande för mig och att spruta mot en öppen mun meningslöst (varför?). Den beskrivningen känns lite väl porrskadad för mig.

Kan ju inte tala för nån annan än mig själv men lyhördhet är viktig, känna att tjejen verkligen gillar (älskar) att suga. Hon får gärna humma och låta lite, smeker hon sig själv lite emellanåt så är det väldigt hett också. Variera med att suga djupt eller bara mjukt på ollonet samtidigt som hon runkar bestämt. Gärna lite ögonkontakt emellanåt, retas lite.. kanske dirty talk om det känns rätt.
    När det närmar sig vill jag att hon ökar tempot och trycket lite, gärna lite mer och djupare.. tar sprutet ganska djupt, runkar och mjölkar ur några sprut/stötar och sedan suger mjukt det allra sista tills det är helt tomt..

Att hon sväljer är läckert och betonar ytterligare hur angelägen och sugen hon är själv men det är inte absolut avgörande. Att fortsätta suga när det går är dock mycket skönt och en gnutta synd om hon inte vill.

En tjej beskrev att hon fortsatte suga just av den anledningen - hon skulle inte vilja att killen slutar suga precis när det är som skönast och fortsätter bara med fingrarna. Det är skönt med fingrarna och funkar men inte riktigt samma sak som en perfekt tunga.
  • Anonym (väldigt olika)

* sluta slicka skulle det vara i slutet där...

• panicorion

=) Kul att läsa, självklart är det ju en individuell upplevelse och alla har vi olika saker som vi tänder på .

Jag är i alla fall glad att ni delar med er av era önskemål, men överlag med oralsex så är det ju ett "måste" att personen som ger verkligen vill, hade inte alls var lika intresserad av att bli slickad om min man inte uppskattade att gör det .. 

Men så är det ju en väldig intim handling i en sexakt, i alla fall för mig, vet inte hur det ligger till för er män men personligen skulle jag inte ta emot oralsex under ex ett ONS. Har väl dock snarare med individen att göra det med.. Sex är underligt allt är så individuellt,,,Bästa men tråkigaste svaret det är väl olika för olika personer.

=)

• KM36

För mig finns det två varianter som båda är härliga på varsitt sätt.

Den första är med ögonkontakt, rinnande saliv och handen som hjälp.
    Andra alternativet är i 69 med mig över så jag kan tynga mig ner och komma djupt. Hennes händer skall då vara på mina skinkor, gärna med finger eller fingrar inne i mig....

• Anonym (jag)

Våt,vilja,våld.

Hon ska givetvis vilja, gärna till den nivå att hon blir så blöt som jag blir hård av att slicka henne.

Så djupt hon kan gärna, mer för att det markerar ansträngningen hon lägger bakom egentligen. Hjärtat mitt kallar det "att träna". Och hon tränar ivrigt på deepthroathing, vilket jag uppskattar kolossalt såklart och testar sig fram vilka ställningar som funkar bäst för att ta emot mer. Ett makalöst engagemang.

Sen att hon är lite tokigt och gärna vill att jag örfilar och "tvingar" ner den i halsen på henne sätter väl ett körsbär på min 20 dollar milkshake. Så har jag det, så vill jag ha det.

Det viktigaste är väl att inget av detta är något jag frågat efter. Det är hennes vilja bakom alltihop. Som jag älskar denna kvinna ;)

• panicorion
    Anonym (jag) skrev 2014-06-03 12:39:44 följande:
    Våt,vilja,våld.
    Hon ska givetvis vilja, gärna till den nivå att hon blir så blöt som jag blir hård av att slicka henne.
    Så djupt hon kan gärna, mer för att det markerar ansträngningen hon lägger bakom egentligen. Hjärtat mitt kallar det "att träna". Och hon tränar ivrigt på deepthroathing, vilket jag uppskattar kolossalt såklart och testar sig fram vilka ställningar som funkar bäst för att ta emot mer. Ett makalöst engagemang.
    Sen att hon är lite tokigt och gärna vill att jag örfilar och "tvingar" ner den i halsen på henne sätter väl ett körsbär på min 20 dollar milkshake. Så har jag det, så vill jag ha det.
    Det viktigaste är väl att inget av detta är något jag frågat efter. Det är hennes vilja bakom alltihop. Som jag älskar denna kvinna ;)
    Det låter i alla fall som att du är nöjd med din tjej.
    Känslan jag får av att ge en avsugning är ju väldigt speciell, speciellt när man märker hur killen uppskattar ens ansträngning med att dra efter andan och stöna, det är extremt uppskattat och upphetsande. Sen är det ju en del makt i all vara den som har "kontrollen" över sin killes njutning med.
  • Anonym (Utan)
    panicorion skrev 2014-06-04 18:31:13 följande:
    Det låter i alla fall som att du är nöjd med din tjej.
    Känslan jag får av att ge en avsugning är ju väldigt speciell, speciellt när man märker hur killen uppskattar ens ansträngning med att dra efter andan och stöna, det är extremt uppskattat och upphetsande. Sen är det ju en del makt i all vara den som har "kontrollen" över sin killes njutning med.

Man kan ju bli avundsjuk när man läser beskrivningar från er som ger och får avsugningar. Men det är inge idé. Skönt att ni har det bra.
Svar på tråden hur vill ni killar ha er avsugning?