svenskitelge skrev 2014-06-02 15:35:24 följande:
Blött med mycket saliv, omväxlande med både hand och bara sug, slicka pung-skaft till ollonet och sedan in i munnen igen... gärna en spottloska och sedan den där kåta blicken ;)
Sedan gärna första sprutet mot en öppen mun med tungan ute och sedan in i munnen för att bli tömd till sista droppen.
Hade inte tänkt skriva här egentligen men känner att jag måste.
Så som "svenskitelge" beskriver det är extremt avtändande för mig och jag älskar verkligen oralsex, att bli avsugen. Spottloska är vidrigt avtändande för mig och att spruta mot en öppen mun meningslöst (varför?). Den beskrivningen känns lite väl porrskadad för mig.
Kan ju inte tala för nån annan än mig själv men lyhördhet är viktig, känna att tjejen verkligen gillar (älskar) att suga. Hon får gärna humma och låta lite, smeker hon sig själv lite emellanåt så är det väldigt hett också. Variera med att suga djupt eller bara mjukt på ollonet samtidigt som hon runkar bestämt. Gärna lite ögonkontakt emellanåt, retas lite.. kanske dirty talk om det känns rätt.
När det närmar sig vill jag att hon ökar tempot och trycket lite, gärna lite mer och djupare.. tar sprutet ganska djupt, runkar och mjölkar ur några sprut/stötar och sedan suger mjukt det allra sista tills det är helt tomt..
Att hon sväljer är läckert och betonar ytterligare hur angelägen och sugen hon är själv men det är inte absolut avgörande. Att fortsätta suga när det går är dock mycket skönt och en gnutta synd om hon inte vill.
En tjej beskrev att hon fortsatte suga just av den anledningen - hon skulle inte vilja att killen slutar suga precis när det är som skönast och fortsätter bara med fingrarna. Det är skönt med fingrarna och funkar men inte riktigt samma sak som en perfekt tunga.