• Anonym (Valuta)

Jag jobbar med att köpa och sälja valuta. Fråga mig vad du vill

Är ingen arbetsmyra. Har ingen utbildning och har aldrig haft ett jobb.

Men en sak kan jag, köpa och sälja! I detta fallet valutor. Jag köper alltså in stora summor pengar av en valuta, när värdet sen går upp "växlar" jag tillbaka och tjänar då pengar.

"jobbar" med detta ca 6h om dagen! 
    Fråga på!

• Svar på tråden Jag jobbar med att köpa och sälja valuta. Fråga mig vad du vill
  • HåkanHjulhålt

Hur stora summor rör det sig om vid varje köp?

• Anonym (Valuta)
    Yngla skrev 2014-06-02 15:25:59 följande:
    Är detta nåt du försörjer dig på?
    Yes! Jobbar endast med detta just nu men letar efter timjobb för att få erfarenhet och kanske lite extrapengar.
  • Anonym (Valuta)
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-02 15:26:56 följande:
    Hur stora summor rör det sig om vid varje köp?
    Oftast runt 10-30.000. Har blivit runt 60-70 någon gång och ibland småköp 5-6000 men det är väldigt sällan.
  • HåkanHjulhålt
    Anonym (Valuta) skrev 2014-06-02 15:38:25 följande:
    Oftast runt 10-30.000. Har blivit runt 60-70 någon gång och ibland småköp 5-6000 men det är väldigt sällan.
    Hur kan du leva på vinsten om du gör så små inköp?
  • omjaghinner
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-02 15:47:41 följande:
    Hur kan du leva på vinsten om du gör så små inköp?
    Det blir oftast inte stora marginaler, det är sant. Men jag kan definitivt leva på det och tjänar tillräckligt för att kunna spara. Det blir oftast minst ett par tusen i vinst per köp. Jobbar som sagt runt 6h om dagen så det blir ändå en del pengar. 
  • HåkanHjulhålt
    omjaghinner skrev 2014-06-02 16:08:06 följande:
    Det blir oftast inte stora marginaler, det är sant. Men jag kan definitivt leva på det och tjänar tillräckligt för att kunna spara. Det blir oftast minst ett par tusen i vinst per köp. Jobbar som sagt runt 6h om dagen så det blir ändå en del pengar. 
    Hahahahahahaha troll.
  • Anonym (Valuta)
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-02 16:09:29 följande:
    Hahahahahahaha troll.
    ... okej?
  • HåkanHjulhålt
    Anonym (Valuta) skrev 2014-06-02 16:30:17 följande:
    ... okej?
    Du skrev "oanonymt". Och du trollar. För med 20-30 000 kan du max tjäna några kronor på 6 timmar. Valutamarknaden går inte upp och ner fler procent på kort tid.
  • omjaghinner
    HåkanHjulhålt skrev 2014-06-02 16:36:47 följande:
    Du skrev "oanonymt". Och du trollar. För med 20-30 000 kan du max tjäna några kronor på 6 timmar. Valutamarknaden går inte upp och ner fler procent på kort tid.
    Fine, skrev öppet. Men hörru, hade du läst hade du fattat att jag inte köper och säljer samma valuta på en och samma dag. Det tar minst ett par månader innan jag säljer, ibland år.
Svar på tråden Jag jobbar med att köpa och sälja valuta. Fråga mig vad du vill