• Kasperzen

söker vänner med barn i göteborg

Hej jag är en tjej på 25 år som bor i Göteborg och har 2 pojkar en på 4,5år och en på 5 månader. Det är så att jag hade velat hitta nya vänner som man kan prata med och umgås med både med och utan barn. Gärna någon/några som oxå har barn. :) Jag känner att det är väldigt lång tråkigt att bara vara hemma själv med barnen. Hade varit väldigt kul om.det fanns någon mer kanske känner likadant!? ;) skriv gärna pm om ni är intresserade ;)

• Svar på tråden söker vänner med barn i göteborg
  • väntar i evigheter

Hej! Har du fått några svar? Är i lite samma situation med en 3 åring och en en månaders. Bor dock lite utanför Göteborg men tillhör stadsdelen Angered. Var bor du nånstans?

• JejjeH

hej. Händer det något här? Jag, sambo och två barn, 3 år resp 5 månader, flyttar till Gbg i augusti och det vore kul att hitta andra att umgås med. Särskilt föräldralediga så man har en vuxen att prata med på dagarna! ;) Om någon vill ses framåt september så vill vi gärna umgås! Hör av er!

• väntar i evigheter
    JejjeH skrev 2014-06-21 17:28:52 följande:

hej. Händer det något här? Jag, sambo och två barn, 3 år resp 5 månader, flyttar till Gbg i augusti och det vore kul att hitta andra att umgås med. Särskilt föräldralediga så man har en vuxen att prata med på dagarna! ;) Om någon vill ses framåt september så vill vi gärna umgås! Hör av er!

Hej! Vart i Göteborg ska ni bo? Jag ses gärna i september. Kommer vara föräldraledig måndag tisdag och onsdag från september. Var bor ni nu någonstans? Jag skriver vidare här i tråden så kanske någon mer hakar på!
  • JejjeH

Va kul! Vi kommer bo i Masthugget. I september kommer vi inte ha fått dagis till äldsta ännu så det kommer vara fullt ös att roa båda barnen hela dagarna. :) så superkul att du vill ses! Antar att din stora kommer på dagis, eller? Känner inte till Gbg alls, så är det enkelt att ta sig från/till Angered kommunalt eller kräver det bil?

• väntar i evigheter

Då är det lättast att ses i stan och kanske slottsskogen! Går även expressbussar på 25 min ut till oss från stan! Min stora kille går på dagis mån Ons Tors men bara mellan 9.30-13.30. Alldeles för lite för att hålla honom sysselsatt. Hur kommer det sig att ni flyttar till Göteborg?

• Kasperzen
    väntar i evigheter skrev 2014-06-18 19:50:35 följande:

Hej! Har du fått några svar? Är i lite samma situation med en 3 åring och en en månaders. Bor dock lite utanför Göteborg men tillhör stadsdelen Angered. Var bor du nånstans?

Hej. Nej ni 2 är dom första som skriver :) men va roligt att ni ville skriva :)

Jag bor på hisingen. Men har inga problem att mig runt om stan :)
  • Kasperzen
    JejjeH skrev 2014-06-21 17:28:52 följande:

Hej.

Jag känner lika dant som du attset jade varit roligt att få någon att prata med på dagarna :)

Jag ses gärna och i september :)
  • lillaankan

Hej :) jag är 28 år, sambo, har två pojkar. En på tre år och en på 9 månader. Har bott i göteborg i ca 1 1/2 år men mest vart hemma med barnen så jag känner knappt någon här. Hade vart kul att träffa några fler med barn.

Svar på tråden söker vänner med barn i göteborg