• Kasperzen

söker vänner med barn i göteborg

Hej jag är en tjej på 25 år som bor i Göteborg och har 2 pojkar en på 4,5år och en på 5 månader. Det är så att jag hade velat hitta nya vänner som man kan prata med och umgås med både med och utan barn. Gärna någon/några som oxå har barn. :) Jag känner att det är väldigt lång tråkigt att bara vara hemma själv med barnen. Hade varit väldigt kul om.det fanns någon mer kanske känner likadant!? ;) skriv gärna pm om ni är intresserade ;)

• Svar på tråden söker vänner med barn i göteborg
  • Lowvie

Hej hej

Skulle också vilja lära känna lite folk med barn då jag har en liten pojk själv :)

Jag bor nära frölunda torg och är fri att hitta på vad som när som :)

• lillaankan
    Lowvie skrev 2014-07-02 23:56:00 följande:
    Hej hej

Skulle också vilja lära känna lite folk med barn då jag har en liten pojk själv :)

Jag bor nära frölunda torg och är fri att hitta på vad som när som :)

Va kul då bor vi inte långt ifrån varandra :) hur gammal är din pojke?
  • Lowvie
    lillaankan skrev 2014-07-03 00:04:58 följande:

Va kul då bor vi inte långt ifrån varandra :) hur gammal är din pojke?

Ja :) min lilla kille blir 4 månader nästa vecka.

Hur länge ska du vara mammaledig?
  • lillaankan

Planerar att vara hemma tills min minsta är 18-24 månader. Får se när det känns bra för att han ska börja på dagis. Hur länge hade du tänkt vara mammaledig?

• Lowvie
    lillaankan skrev 2014-07-03 00:23:12 följande:

Planerar att vara hemma tills min minsta är 18-24 månader. Får se när det känns bra för att han ska börja på dagis. Hur länge hade du tänkt vara mammaledig?

Skönt....skulle också vilja vara hemma så länge men min man ser framemot att vara hemma med lillen nästa år så jag börjar jobba igen i mars.

vad hittar ni på för skoj på dagarna då?
  • lillaankan

Skönt att kunna dela lite på föräkdraledigheten. Min sambo har pluggat och precis börjat nytt jobb så det känns svårt att han ska kunna ta något.

Min äldsta går på dagis tis,ons och tors. Annars så blir det mycket tid ute, lekplatser, universeum och sånt. Vad brukar ni hitta på?

• Lowvie
    lillaankan skrev 2014-07-03 07:49:27 följande:

Skönt att kunna dela lite på föräkdraledigheten. Min sambo har pluggat och precis börjat nytt jobb så det känns svårt att han ska kunna ta något.

Min äldsta går på dagis tis,ons och tors. Annars så blir det mycket tid ute, lekplatser, universeum och sånt. Vad brukar ni hitta på?

Här blir det väl mest korta promenader och massa gos och lek hemma. Blir inte så mycket ute =/
    Min man har semester nu så vi går ut lite mer men han trivs bäst framför sin dator :p
  • Lowvie

Har ni hittat på något kul på semestern? Vi planerar en kort resa till Köpenhamn nu till helgen. Jag har aldrig varit där innan så jag ser framemot det :D

• lillaankan

Vi ska åka iväg en vecka till Uddevalla och lysekil för att hälsa på familj och vänner. Blir inte av så ofta så vi får passa på nu :)

Svar på tråden söker vänner med barn i göteborg