• Anonym (Född straight)

Jag föddes INTE homo

Jag är en man på 25 år. Idag är jag nog vad många skulle kunna kalla en bisexuell man.  Jag har en fru och barn.

Jag älskar min fru och är sexuellt attraherad av henne.

Jag attraheras ofta av kvinnor i min omgivning. Jag attraheras ofta av män i min omgivning.

Om jag onanerar fantiserar jag nästan helt uteslutet om män eller bisexuella trekanter.

När jag har haft sex med kvinnor känns allt perfekt. När jag har sex med män känns det helt fel.

Efter ett samlag med kvinnor vill jag alltid ha mer och ligger på topp. Efter ett samlag med män har jag alltid tänkt "sista gången". 

I efterhand (och då) vet jag att jag i åldern 0-11 var helt uteslutet heterosexuell. I åldern 11-13 började jag få homosexuella fantasier. I åldern 13-16 var jag helt uteslutet homosexuell (sexuellt sett). och åldern 16-25 har jag vart mer bisexuell.

Jag förälskar mig nästan enbart i kvinnor.

Jag attraheras av kvinnor åldrarna 24-60
    Jag attraheras av män åldrarna 20-60

Jag föredrar mindre kvinnor. Jag föredrar större män. 

Jag är helst väldigt dominant med kvinnor, och gärna undergiven med större/äldre män(trots att jag har provat det och hatat det), men aktiv/dominant med yngre/mindre män.

Jag är 25 år och så förvirrad av min läggning så jag kan kräkas.

Jag är tillsyntes normal.

• Svar på tråden Jag föddes INTE homo
  • Anonym (Kingen)

Jaså, är du igång igen. Ja, det är ju fredag så varför inte. Har du jobbat med den här texten hela veckan eller skrev du ihop den när du satt och sket imorse.

• TeamRocket

Tänk inte så mycket på det, gör det som du mår bra av, du behöver inte stämpla dig själv som homo/bi/hetero. Bara kör o va glad vännen!

• Anonym (Född straight)
    Anonym (Kingen) skrev 2014-06-05 19:58:05 följande:
    Jaså, är du igång igen. Ja, det är ju fredag så varför inte. Har du jobbat med den här texten hela veckan eller skrev du ihop den när du satt och sket imorse.
    Vet inte vem du tror jag är men jag kan ju säga såhär, det är inte lätt för mig att skriva om min läggning och jag har ALDRIG yttrat detta för någon förut. Vet inte vad du menar men det känns inte skitkul när du skriver med den attityden när jag precis har blottat min själ!
  • Anonym (Född straight)
    TeamRocket skrev 2014-06-06 00:56:45 följande:
    Tänk inte så mycket på det, gör det som du mår bra av, du behöver inte stämpla dig själv som homo/bi/hetero. Bara kör o va glad vännen!
    Tack! Det är väl det jag försöker göra och förmedla. Jag kommer aldrig kunna komma ut för jag vet inte vad jag ska komma ut som. Sen känns det som att även om inte jag kommer sätta etikett på det så lär ju garanterat alla andra göra det!
  • Anonym (Man)

Men om du älskar din fru, så bygg vidare på det då för allt i världen. Ha tankarna på män som fantasier bara.

• lollisen

Känner igen mig i det du skriver. Men jag är tjej.
    Jag blir lättare kär i män, men attraheras av personer och inte i vilket kön de tillhör.
    Mer kräsen när det gäller kvinnor dock, hur konstigt det än låter. Hahaha

Nu är du ju gift och har barn, känns det som ett problem för dig att inte berätta om dina fantasier och dina tidigare erfarenheter?

Själv sitter jag inte och berättar det för min partner bara sådär. Tror iofs inte att han bryr sig heller.

Jag har även svårt att säga att jag skulle vara bisexuell eller sätta mig i nåt fack sådär. Jag är jag liksom, jag personligen har inget behov av att "komma ut" vad gäller min sexualitet. Känns mest konstigt om jag ska behöva berätta för andra om det, ungefär lika konstigt som om jag "enbart" varit hetero.

Alla känner vi olika såklart och det bara är ju så. Men vad jag förstår av din text så har inte du heller ett egentligt behov av att "komma ut" nu heller? Eller?
    Låter mest som att du har lite svårt att sätta dig själv i ett visst fack, men varför är det viktigt för dig egentligen?
    Du är ju DU, oavsett.

• Anonym (Kingen)
    Anonym (Född straight) skrev 2014-06-06 05:14:59 följande:
    Vet inte vem du tror jag är men jag kan ju säga såhär, det är inte lätt för mig att skriva om min läggning och jag har ALDRIG yttrat detta för någon förut. Vet inte vad du menar men det känns inte skitkul när du skriver med den attityden när jag precis har blottat min själ!

Du blottar dig själv i en anonym tråd vilket säger mig vem du egentligen är. Hur gick det för dig sist? Kom hon på dig med att bajsa på dejten?
  • Anonym (Kingen)

Dog tråden nu, eller...?

Svar på tråden Jag föddes INTE homo