• Aniiee

Vad gör du för vår miljö?

Jag skänker tid (och lite pengar) till projekt, mest green city-projekt och andra projekt på den kanten. Och jag källsorterar vissa saker. Det är mycket viktigare och har mycket större påverkan än att hålla på och plutta lite med vegetarisk mat och cyckla till jobbet (inte sagt att man intekan/ska göra det OCKSÅ)

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Anonym (...) skrev 2014-06-06 11:43:29 följande:
    jajajaj då är du inte insatt.. om bara källsortera vissa saker har bättre påverkan än att äta veg.. www.svt.se/nyheter/sverige/kottindustrin-den-... 
    Jodå, jag är väl insatt..... för jag sa inte att det är bättre att källsortera vissa saker än äta vegetariskt. Men jag inser att mitt inlägg ser lite konstigt ut, Jag meade att det jag skänker tid åt är viktigare och har mer påverkan än att äta helt vegetarskt och cykla till jobbet. Det där med källsortering var en sidnot om vad jag personligen gör i mitt eget hem.

(Dessutom äter jag extremt sällan mat från köttindustrin, då jag äter mest vilt.....)
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
Svar på tråden Vad gör du för vår miljö?