• silje

BIM Juli 2014

Hej tjejer :)
    Här kommer en tjej som är inne på första försöket på att få en liten sparv :) Jag har 2 Barn sen innan, men min sambo har inga barn. Hade ÄL i lördags (21/6) så de är inte inte länge sen. Har använt mig av CB ägglossnings test lite för att kolla om dom stämmer (känner av min ÄL hur bra som helst) å på mig så stämde de väl inte riktigt den felade på 3 dagar. Men vi ligger mest för att vi vill just nu :) å tänker inte så mycke på de.
    Som sagt har 2 barn sen innan, å dom har inte samma pappa, så blir de bebis här så kommer jag ha 3 barn med 3 olika. De skrämmer mig lite. Men å andra sidan så spelar de faktiskt ingen roll. Huvudsaken är väl att jag tar hand om mina barn å att dom har de bra <3.

Men jag har iaf BIM 8/7 Så jag håller tummarna här :)

• silje
    {#emotions_dlg.flower} BIM-lista {#emotions_dlg.flower}

3/7 180611
    3/7 Nallebjörnis, 31 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    3/7 ramada, 31 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    4/7 Corran, 21 år, 4:e försöket, 2:a barnet
    4/7 sarasessi, 30 år, 7:e försöket, 2:a barnet
    4/7 jessi84, 1:a försöket, 1:a barnet
    4/7 Kissekatten2014, 29 år, 6:e försöket, 1:a barnet
    4/7 Pompalens, 34 år, 1:a barnet
    5/7 Fiiaaa, 32 år, 1:a försöket efter mf (maj), 1:a barnet
    5/7 joss82, 4:e försöket, 1:a barnet
    5/7 Lollipoppan, 32 år, 2:a försöket, 3:e barnet
    5/7 Alvolina, 25 år, 5:e förs. 2:a barnet.
    6/7 Maria678, 38 år, 1:a barnet
    6/7 Missk37, 22 år, 1:a barnet

6/7 Manelma, 28 år, 2:a riktiga försöket, 2:a barnet
    6/7 NILE90, 23 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    6/7 ellyangel, 23 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    7/7 pumpkin88, 26 år, 7:e försöket, 1:a barnet
    7/7 Madelen b, 28 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    7/7 Villhaenbebbe, 2:a försöket, 1:a barnet
    8/7 Syren, 28 år, 3:e försöket, 1:a barnet.
    8/7 Silje, 30 år, 1:a Försöket, 3:e barnet

9/7 eagle87, 5:e försöket, 1:a barnet
    9/7 Mizis 23år, 2:a försöket, första barnet.
    10/7 snö81, 6:e försöket totalt - mf mars+juni, 2:a barnet
    11/7 MagicQueen, 38 år, 7:e försöket, 3:e barnet.

14/7 julia007, 29 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    15/7 Nini 31 år 4:e försöket 1:a barnet
    15/7 Önskaretttredje, 3:e försöket, 3:e barnet
    16/7 Nakoma, 27 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    16/7 Pyret 85, 28 år, 2:a försöket, 2:a barnet
    17/7 Solägget, 30 år 8:e försöket 2:a barnet
    18/7 Vifem, 3:de försöket, 4:e barnet, sambos första.
    18/7 Plopp76, 8:e försöket, 2:a efter MF i april. Första barnet
    22/7 Emalver, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    22/7 JhjärtaK, 3:e försöket totalt, mf maj+juni, 2:a barnet
  • silje
    snö 81 skrev 2014-06-23 13:48:27 följande:

Är på dag 11 och kollade med äl-test imorse, både cb och sticka, och fick inget utslag på någon av testerna.

Men så nu när jag var på toaletten för en stund sedan så hade jag kraftiga äggviteflytningar som gick att göra ordentliga broar med.
    Vet inte vad jag ska tro eftersom äggviteflytningar brukar hänga ihop med positiva äl-tester?!
    Är väl bara att hoppa i säng och ligga kvar där några dagar till ;)

Jag hade kollat med ÄL test på FM i fredags men fick negativt. På EM fick jag en äggaktig flytning å kollade få med ÄL test igen å fick glad gubbe. Men jag är nästan säker på att jag hade ÄL 3 dagar senare. Men vi får se om vi prickat in rätt :)
  • silje

Är på ÄL+5 idag, har konstant molande värk i tjej magen å känner stor hunger?
    Men jag tror inte att de är en liten som gror där inne. Känns som om de bara är inbillning. För de vore väl väldigt konstigt om jag kände redan? Har iof haft molande värk sen min mens tog slut. Men men, de kommer flera tåg, även om jag självklart håller tummarna för mig själv och er alla andra :)

• silje

Är på ÄL +11 idag. Har molade värk mest hela tiden. Vita "blöta" flytningar.. Inte jätte mycke, men dom finns i trosan. Ibland ömmande bröst, men inte alls varjedag. Får en känsla av att de inte tog sig den här månaden. Men inte så ledsen för de, kommer en ny chans nästa månad men vi får se efter helgen. Tänkte testa på söndag när vi är tillbaka från Norge. Någon som vågat testa än??

• silje

Ett plus tecken försökte jag göra, men de blev visst ett ? Konstigt :-/

• silje

Har beställt dessa nu som mäter mindre mängd av HGC. Har BIM på tisdag nästa vecka. Men jag vill ju veta nu har testat lite i dagarna med testlagrets stickor men bara ett streck än så länge.

STORT GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT

• silje

ÄL +12 idag. Gjorde ett test i morse men visade inget har BIM på tisdag nästa vecka. Ska på begravning på fredag, så de känns som om allt ska komma på en gång. Kommer säkert inte vara något plus den här gången. Även om jag har konstant molade värk i tjej magen. Men de känns precis som om att min mens ska dyka upp precis när som. Den brukar oftast komma när jag är på toa å göra nr 2, så de vågar jag knappt göra nu :-/. Trodde jag skulle känna "äsch, vi gör ett nytt försök nästa månad" men känner mig nästan lite ledsen redan nu . Så då har jag skrivit av mig lite å de känns lite bättre

• silje
    Bebben84 skrev 2014-07-02 11:10:03 följande:
    Tappa inte hoppet! Är ju ganska tidigt ännu att testa!
    Vänta några dagar till innan du ger upp hoppet helt. Håller tummarna :)
    Tack för dina peppande ord de är lätt att ta ut sin negativa sida för tidigt tyvärr
Svar på tråden BIM Juli 2014