• lisohl

BIM Juli 2014

Önskaretttredje skrev 2014-06-22 22:13:22 följande:
    Hej! Måste bara skriva av mej lite efter midsommar med släkten. Jag har två barn sen ett tidigare förhållande o var klar tills jag träffade mannen i mitt liv. Han vill så gärna bli pappa o är aningen äldre än jag( jag började tidigt) Men nu till saken är att ALLA verkligen ALLA tjatar så jävla hela tiden om att de tycker det är dags för oss att skaffa en bebis. De vet inte om att vi försöker( o ska inte bry sej) Men det är inte lätt att hålla sej från att skrika rakt ut att det inte går att göra bebis på beställning. Vi är bara på vårt tredje riktiga försök, men vi vet ju varken om vi funkar tillsammans lr om han kan få barn. Tror att min sambo är rädd för det senare då jag märkt att det lätt låser sej för honom runt äl. Oj vad långt det blev, men behövde få ur det här för att orka ta nya friska tag denna månad/ kram på er

Jag förstår verkligen inte hur man tänker när man håller på och frågar eller tjatar om att andra ska skaffa barn! Det kan vara så oerhört sårande och kränkande och det är ingen annan som har med det att göra! Stor kram till er och lycka till!
Svar på tråden BIM Juli 2014