• Rossarna

BIM Juli 2014

Härligt drag i tråden, kul att läsa hur det går för alla. Här är det inte så mycket som händer nu, väntar på ÄL om kroppen vill mot helgen. Ska hämta ut paket med stickor på posten imorgon, så får vi se vad de säger. Någon som vet hur lång tid från det att ägget släpper tills det är för sent? Är det ett dygn?

• Rossarna

Välkommen Mira14! Alltid kul med fler som stöttar och peppar! Själv är jag bara på mitt första försök än så fortfarande vid gott humör :) den som vill lägga till mig på listan så blir det BIM 12e Juli. Till mitt andra försök, som säkert bli, är jag 28 år.

• Rossarna

Hej tjejer! Jag ska ta mitt första ÄL test ikväll och se vad det visar... Enligt beräkning bör jag ha ÄL till helgen. Så spännande det här!

Någon som har en tanke om morgon eller kväll är bäst för testen?

Lägg gärna till mig på BIM listan

Rossarna BIM 12e Juli första försöket, första barnet.

Tack!

• Rossarna
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 16:00:33 följande:
    Visst är det ett plus?!?!

Wow grattis! Vilket försök gick det på?
  • Rossarna
    jessi84 skrev 2014-07-02 20:53:08 följande:
    Men jag väntar ju på att mensen ska komma. Har inga symptom för något och tempen kör jojo grejer.

Spontant tror jag du kommer då vänta länge på den.. :) håll oss uppdaterade hur morgondagens test ser ut!
  • Rossarna

Samma här med BIM den 12e! Men jag tänker nog ta ett test imorgon. Vi firar bröllopsdag och tänkte att OM det skulle visa något så vore det ju fantastiskt. Det blir faktiskt mitt första grav test som jag hoppas är positivt. Så spännande! Men har inga höga förväntningar, vara hoppas..

minaday skrev 2014-07-06 13:19:25 följande:

Har bim den 12. Någon mer som har det och helst av allt önskar att mensen inte dyker upp? Har testat rfsu negativt för två dagar sedan, men det kan ju vara för tidigt.. Vad säger ni?

• Rossarna

Hej tjejer! Passerat BIM med 5 dagar imorgon med inga tecken på mens. Tog test igår som va så negativt som det går. Nu drar jag och mannen till USA på semester och tar detta som det kommer. Vissa av oss hörs i augusti tråden er andra säger jag ett stort grattis till!

• Rossarna

Okej tjejer håll i er... Jag tog just ett test och det står Pregnant 2-3 på det!!! Blev så jäkla chockad, har inga symtom och har left på som vanligt här på semestern i USA! Helt jäkla galet. Så ja första försöket tog det på, fick aldrig mens efter första piller stoppet. Är helt i chock nu. Shit. Men sjukt kul!!

Svar på tråden BIM Juli 2014