Inlägg från: längtarigen |Visa alla inlägg
  • längtarigen

BIM Juli 2014

Hej,

tänkte hoppa in här, har följt liknande trådar tidigare, men första gången jag är med. Kan någon lägga till mig i BIM-listan?

7/7 längtarigen, 32 år, 3:e försöket, 2:a barnet

• längtarigen

Jag håller på att bli galen, om kroppen envisas med att inte bli gravid, varför då alla dessa symtom varje månad? Molvärk i tjejmagen, värk längst ned i ryggen, lätt illamående som kommer och går, kväljningar av frukosten igåroch idag, det "drar" i nedre delen av magen och igår smakade kaffet inte lika bra som det brukar....massa symtom att bara bocka av, men det har hänt flera gånger förut med minus på stickan så därför blir jag mer less än hoppfull...

• längtarigen

Dessa dagar innan bim sniglar sig fram...alla symtom utom ömma bröst är kvar...har också som en brännande känsla i tjejmagen av och till och ilningar i ljumskarna, någon som känner igen det?

• längtarigen

Tog ett test iallafall...hade bara hållit mig i ca 40 min men efter fem minuter var där ett svagt rosa sträck, bim imorgon, vågar man lita på detta?!?!?

• längtarigen
    Frutess skrev 2014-07-06 16:15:47 följande:

Grattis! Låter som ett plus ju!!:D

Tack! Tog ett test till nyss efter att ha hållit mig drygt en timme och det blev ett tydligare streck så det är nog ett litet syskon som växer därinne! Helt otroligt så glada vi är! Men också genast oroliga att nåt ska gå fel... Men mest glada och tacksamma förstås!

Håller tummarna för fler plus i tråden och att augusti blir månaden för er som tyvärr fått sin mens! Många kramar till er alla!
  • längtarigen
    Frutess skrev 2014-07-06 19:21:05 följande:

Köpte cb test idag men fortfarande neg... Bim-3 idag så de kanske är tidigt. Men det är så drygt att vänta:( men än så längre ingen mensvärk men har som ont eller ja växt värk haha så vet inte om de är inbillning eller om det stämmer. Kommer inte alls ihåg hur de var med sonen:(

Ni som plussat känner ni nått i magen innan plusset??

Jo, jag har känt som mensvärkliknabde sedan en vecks ungefär, det har kommit och gått, mest på kvällarna, även ilningar i ljumskarna och som en brännande känsla i nedre delen av magen...
  • längtarigen
    snö 81 skrev 2014-07-07 05:40:45 följande:

BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.

Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...

Grattis så roligt!
  • längtarigen
    Pyret 85 skrev 2014-07-07 10:43:20 följande:

så ingen som vet om man ska ta CB ÄL-test på morgonurin?

Jag hade cb den enklare som visar gubbe ellrr inte och tog på morgonurin och fick utslag, hoppas det kan vara till hjälp!
Svar på tråden BIM Juli 2014