• Frutess

BIM Juli 2014

Hallon jag hoppar in här jag också! Är 27 år bor i Sthlm bim 9/7. Försöker bli gravid med nr 2, första försöket:)

Har inte tagit några test eller så utan kör på periodtracker på min iPhone. Har uppdaterat den varje gång jag haft mens så den räknar ut när jag har äl (vilket borde vara imorgon) så "våran" del är gjorts utan nu är det bara fortsätta och vänta:D

Lägg gärna till mig i listan!:)

• Frutess

Japp samma här! Och vi kämpar inte på så där mycket;) nu runt äl har vi haft sex 3-4ggr då han kommit eller ja innan äl har de idag. Men pga problem med logistiken aka hans jobb så blir set att vi får sova på varsit håll i natt och där med inget sex;)

Fördelen tror jag med att ha ett barn redan och vi faktiskt "bara" är på första försöket så blir det inte så dramatiskt eller vad man ska säga. Så klart vi båda vill ha en till men vi har inte bråttom heller så ja vi kör på när vi vill och kanske någon extra gång runt äl, de är Ju inte så att karln tackar nej, haha;)

Men jag håller tummar och tår för alla! Det finns inget som är så fantastiskt kul att få plus på Stickan! ????????

• Frutess

GRATTIS pompalens!!:D åh jag längtar tills jag börjar testa! Men ät än på äl+ 1 (eller +6, kom på att Jag hade äl symptom för ett par dagar sedan och nu har jag varit lite lätt illamående i två dagar och jag känner inte av min PMS som jag i vanliga fall måste äta tabletter för)

• Frutess

Äl+ 4 och har sedan någon dag tillbaka mått illa till och från, känner mig trött och känner fortfarande inte av PMS som jag i vanliga fall äter tabletter för.

Säkert på tok för tidigt att känna om de är grav än men jag håller tå klart tummarna! Någonstans i maggropen är jag övertygad att de tagit sig men ingen kan ju vara säker så klart:)

• Frutess
    ramada skrev 2014-06-29 08:52:50 följande:
    Jag har haft massa konstiga symptom som jag inte vet vad man ska tro om... tempen har legat stadigt på 36,7 och en topp på 36,9 där kring vaddå ÄL+10? och sen 36,7 igen, sen 36,5 fre-lör och nu imorse.(från fre till sön har vi sovit ute i vår stuga där innetemperaturen vart mellan 14-19 grader när vi vaknat så det kan väl såklart spela in också) Där kring ÄL+10 fick jag konstig metallsmak i munnen och små vågor av illamående, försvann på 2-3 dagar. Efter det tycker jag mig ha haft typ små attacker av mensvärk väldigt, väldigt light och nu imorse fick jag världens mensvärksattack, väntar blod på pappret typ när som helst, men inte det... så tjaaa vet inte vad man ska tro :-S hittepå eller på riktigt??? Tyst alltså då BIM -2 idag
    Men har su tagit ett test? Clearblue ger ju utslag 4 dagar innan bim:)
  • Frutess
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 16:05:32 följande:
    Tog det precis. Bim på torsdag och inte morgon urin kanske därför det är svagt
    *Michaela Victoria 091216*
    GRATTIS!!:D ett plus är alltid ett plus oavsett om de är svagt!:D
  • Frutess

Åh grattis till er som plussat! Längtar lite till på lördag så jag sagt till mig själv att testa första gången;)

Hittills har jag inte känns nått. Förutom imorse då mina bröstvårtor var jäääätte känsliga, sen har jag ett humör som åker bergodal bana. Med sonen hade jag ett temperament som hette duga så ja äsh jag vet inte!

Bara skönt att få skriva av slog här

Lote^^

• Frutess

Nu kommer en "äcklig" fråga! Men har bim den 9 alltså -7 dit. Var på toa imorse och hade snorgula slemmig/klumpig flytning. Inte mycket men lite som syntes på pappret! Någon annan som haft så??

• Frutess

GRATTIS! HElt klart plus;)

Skulle jag vara du skulle jag sitta uppe och vänta på honom. De är värt någon timmes mindre sömn;) eller så väntar du till fredag om de känns jobbigt innan:)

• Frutess

Bim-4 tog ett test på fm hade redan kissat på morgonen och inte hållit mig i 4h så de blev neg. Tänkte vänta till måndag morgon om jag kan hålla mig så länge haha;D

Känner mig gravid, ingen mensvärk alls, bara öm och obehag i magen om jag ligger på mage eller har sonen där. Känner inget i brösten heller men dr gjorde jag inte med sonen heller. Däremot känner jag igen de där obehaget i magen vid tryck. Får väl se hur de här går.

Men bättre lycka nästa gång för alla er som fått mens<3

• Frutess
    längtarigen skrev 2014-07-06 15:27:50 följande:

Tog ett test iallafall...hade bara hållit mig i ca 40 min men efter fem minuter var där ett svagt rosa sträck, bim imorgon, vågar man lita på detta?!?!?

Grattis! Låter som ett plus ju!!:D
  • Frutess

Köpte cb test idag men fortfarande neg... Bim-3 idag så de kanske är tidigt. Men det är så drygt att vänta:( men än så längre ingen mensvärk men har som ont eller ja växt värk haha så vet inte om de är inbillning eller om det stämmer. Kommer inte alls ihåg hur de var med sonen:(

Ni som plussat känner ni nått i magen innan plusset??

• Frutess
    emlo86 skrev 2014-07-06 18:34:20 följande:

Hoppar in här!

BIM idag och testat nedan. Vad tror ni?

phpEfqsFK48895.jpg

Grattis till plusset!!:D
  • Frutess

Bim -1 fortfarande inte något plus och ingen mens. Brukar alltid ha mensvärk och molvärk innan mens men har inte ens haft de nu. Tror ju visserligen inte att de tog sig den här månaden men de är så jäkla jobbigt att inte veta! Jaja tänkte vänta 2-3 dagar innan jag gör fler test. Blä!

• Frutess
    Jessans skrev 2014-07-08 08:45:26 följande:

Jag har inte fått min mens än så flyttade tillbaka mig upp på listan :) Samt att jag flyttade ner Syren till "Bättre lycka.."

Min mens lyser fortfarande med sin frånvaro så hoppet är fortfarande uppe :)

Men har du kolla då? De kanske är ett plus?:D
  • Frutess

BIM idag fortfarande inte något plus och inte heller någon mens. Kände däremot på tappen och tycker den är lite mer öppen än den var igår så de är säkert mens på gång:(

• Frutess

Jävla skit, nu kom mensen. Även fast jag räknade med det så känns de tungt, men men om någon kan flytta mig i listan så ska jag flytta till augustitråden istället.

Lycka till alla ni andra!!

Svar på tråden BIM Juli 2014