Inlägg från: MammaMia91 |Visa alla inlägg
  • MammaMia91

BIM Juli 2014

Hej hoppar in här, 22 år (fyller 23 år 26 juli) försöker inte stenhårt på att få ett plus, händer det så händer det, men håller koll ändå. BIM 1 juli. Andra barnet blir det.

Skriver någon in mig i listan

Har inte mensen kommit innan nästa helg så ska jag testa

• MammaMia91

BIM idag, ingen mens än. Ont i ländryggen, kissar hela tiden. Lite små stickningar på höger sida nere i "tjejmagen". Har bestämt att kommer inte mensen innan fredag så ska jag testa dock väldigt svårt att hålla sig.

• MammaMia91

Ingen mens än, bim+3, ska testa imorgon. Kissar fortfarande mycket, och idag märkte jag att kaffe inte luktar gott längre ( har alltid tyckt det luktar så gott). Och emellanåt sticker det till i magen på något sätt, svårt att förklara.

• MammaMia91
    joss82 skrev 2014-07-04 08:33:12 följande:

Hur har det gått för dig idag, MammaMia91? Nyfiken!

Tog ett test tidigt imorse som visade negativt, men jag ger inte upp förrens mensen kommer, jag kan ju trots allt vara låghormånare.
  • MammaMia91

Fick mensen idag, bättre lycka nästa gång. Nästa bim är 31 juli, någon som vill flytta mig?

• MammaMia91

Jag skiter i allt nu, varje månad får sambon kalla fötter och vill inte ha sex. Just nu är jag så otroligt deppad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, bara gråter och gråter , orkar inte ens bry mig om vardagen längre, inget tålamod till dottern heller. Jag har pratat med honom att om det ska bli barn så måste vi ha sex aktivt, jag vet säger han bara men det blir inget mer. Jag orkar inte mer nu :'(

Svar på tråden BIM Juli 2014