BIM Juli 2014
Hur funkar en nidblödning?
ÄL 22/6, ''storljusröd' blödning på morgonen 28/6 efter det inget.
Hur funkar en nidblödning?
ÄL 22/6, ''storljusröd' blödning på morgonen 28/6 efter det inget.
Oj, helt ny här.... Läste dock den tidigare tråden.
BIM 10/7
33år, 1:a försöket, 1:a barnet
Hej,
Får jag hänga på i denna tråd :)
33år, 1:a försök, 1:barn
Hej,
Får jag hänga på i denna tråd :)
33år, 1:a försök, 1:barn
Jag fick en ljusrosa flytning med dottern på ÄL+7 som sedan blev lite bruna flytningar några dagar efter det. Som jag förstått det så kan man även få riktigt blod vid en nidblödning så ditt låter ju lovande om du inte i vanliga fall brukar ha mellanblödningar.
Loven
Huvudvärk = nikotinabstinens?
Visst är det ett plus?!?!
Grattis ????
Grattis :))
Dessa dagar innan bim sniglar sig fram...alla symtom utom ömma bröst är kvar...har också som en brännande känsla i tjejmagen av och till och ilningar i ljumskarna, någon som känner igen det?
[quote=73558040][quote-nick]Syren skrev 2014-07-03 20:53:51 följande:[/quote-nick]
Så är man tillbaka efter en tids semester :) dock med sjukdom :/
Stort stort grattis till er som plussat! Underbara nyheter att mötas av :D
Själv är jag lite deppig... Bim på tisdag (tror jag, förra månaden hade jag plötsligt 25 dagars cykel istället för vanliga 28). Sen jag kom hem från resan har jag inte kunnat tänka på annat än "tänk om det lyckades??" ...så jag tog ett test men det visade toknegativt :( vet inte om det är någon idé att hoppas eller bara invänta mens? Tog testet på em utan att ha väntat 4h.. Men tänker att det borde synts en skugga om det fanns något där...? Har inga symptom alls, inte ens de vanliga PMS-symptomen. Det enda som känns är typ vad jag gissar är höger äggledare? Gör lite ont till och från. Någon som känner igen samma?
Oj, ledsen för lång tråd, skönt att få skriva av sig lite bara <3
[/
Äh, man skall väl inte be om ursäkt för ett långt inlägg. Trodde att grejen med olika forum var att "träffa" personer i samma situation och dela tankar/funderingar och erfarenheter
Har jag fel?
Ja känner ibland att brösten gör jätte ont o kliar. Ibland molvärk. Inget mer.... Ja tror inte de har tagit sig :( men hoppas som fan.
Nån som ska testa torsdag?
Nån som ska testa torsdag?
Loven
Nåra symptom?
Ingen mens men heller inget plus....
Håller tummarna och avvaktar :)