• SiriGreta

BIM Juli 2014

Hej tjejer! Jag fick svaagt positivt i morse (bim-5) med testlagrets sticka. Strecket dök upp efter cirka 10 minuter men försvann sedan igen efter kort stund, är detta vanligt..?? Tacksam för er hjälp!

• SiriGreta
    Manelma skrev 2014-07-01 21:33:30 följande:

Jag är en testoman & ja tyvärr vanligt enda grejen som fick mig liiite hoppfull idag är att den faktiskt är kvar o synlig efter att testet torkade idag, lite kors i taket känsla blev det... Men testa igen imorgon, kan ju va att den kände av men va för små nivåer av hcg ännu.

Okej så det har hänt dig tidigare Manelma? Att du fått svagt plus som sedan försvunnit igen? :(
  • SiriGreta
    Manelma skrev 2014-07-01 22:03:32 följande:

Jupp därför jag inte tar dagens test med några glädje känslor ännu trots att det faktiskt fortfarande syns. Tills båda linjer är lika starka och syns kommer jag inte hurra :( 

Nej men det konstiga är att strecket dör upp efter det torkat efter ca 10 min och var kvar ett tag... Men senare var det borta. Jaja var kanske bara ett sådant där spökstreck kanske. Men jag tycker ditt ser väldigt positivt ut iaf så håller tummarna det stämmer! :)
Svar på tråden BIM Juli 2014