BIM Juli 2014
Hej, någon som kan, vill, orkar lägga till mig i listan? Bim 20/7, Annette79, 4:de barnet, 5:e försöket (mf i maj & juni)
Hej, någon som kan, vill, orkar lägga till mig i listan? Bim 20/7, Annette79, 4:de barnet, 5:e försöket (mf i maj & juni)
Tack "Nile90"
Usch, nu blir jag nervös.
Tog detta test för jag var sugen, inte för jag trodde annat än att mensen ska komma. Beräknad BIM på fredag tror jag, men det är om cykeln är på 28 dagar som den var första månaden men har inga tecken för något.
Nu vet jag inte om man ska vänta några timmar innan man tar test eller ta på morgonen. Tog ett nu vid 20.20 ungefär. Kissade sist vid 17-18 kanske och druckit lite cola sedan dess.
Är detta därför eller???
Hej alla :)
Var på UL i mån för att se att alt var ok efter mitt senaste mf... Har ju haft mf både maj och juni mån och aldrig tidigare så dr ville ta ett urinprov på mig som gav utslag på UVI, hon skickade dessutom en odling som jag fick svaret på idag. En kraftig UVI som jag troligtvis haft ganska länge och konstigt nog inte haft några symptom förutom stark urindoft som jag trodde berodde på vitaminerna jag äter!! Dr sa att detta faktiskt kunde vara anledningen till att jag fått två mf på raken... Nu en mega dos penicillin och sen hoppas på att det blir bebis :)) Så en liten "hint" till er som fått upprepade mf inom kort period, kan vara värt att kolla UVI :)
Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.
Håll tummarna att det går vägen denna gång.