Inlägg från: fantasifull |Visa alla inlägg
  • fantasifull

BIM Juli 2014

BIM -11. Hoppar gärna in här! Legat oskyddat sedan missfallet i januari och försökt lite mer aktivt i 3 månader kanske. ???? idag sved det till i brösten och magen har kännas jätte svullen ett par dagar men inget man sett. Men idag har den varit som en ballong. Det minns jag sedan sist att det var precis lika dant ^^, hoppas att det hänt något den här månaden. :)

• fantasifull

Den som vill och kan, kan få lägga till i listan, 27år 2:a barnet. Försök är lite oklart ;)

Jag för känslan av att det tagit sig den här månaden. Magen är roligt svullen, den funderar inte som den ska. Jeans gör ont i magen när jag sitter ner. Mått lite illa, haft lite ilningar och ömhetskänsla i brösten. Och idag har jag jordens mensvärk/molvärk i magen och ner i höfterna.

5 days to go till BIM:)

Hur mår ni som plussat alt. Inte plussat än?

• fantasifull
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-13 20:06:19 följande:
    Åh spännande :) hoppas du får ditt plus!!

Jag har BIM 19/6 och har sån himla molvärk i flera dagar nu, 6 dagar kvar till BIM. Jag är testoman och har såklart redan testat, men logiskt nog så blev det neg. Ska nu försöka hålla mig till BIM haha..

Annars har jag blivit så himla gasig i magen senaste dagarna och det som kommer ut luktar inte rosor (ber om ursäkt för öppenheten) och mina brukar aldrig lukta illa haha.. Så det hoppas jag är ett tecken på att det tagit sig :)
    Då ligger vi väldigt nära. Skulle också vilja testa men jag vet att det inte ger någonting alls då blir jag bara nervös vilket är negativt. ^^ hur länge har ni försökt?

Jag har sovit på dagen två daga i rad. Det är inte likt mig & kaffet smakar usch.

Min kollega sa igår att hon misstänkte att jag var gravid fast vi aldrig pratat om något. Hon tyckte jag hade yttrat lite misstänksamma ting senaste veckorna.

Det är inget jag tänkt på men vi får väl se:)
  • fantasifull
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-13 20:30:54 följande:
    Vi har inte försökt så länge, tog ut min Pstav den 24/4 :) haft två ÄL sen dess, så detta är alltså försök två!

Jag tycker redan nu att denna väntan är olidlig så hoppas jag får ett plus snart haha!

Jag tycker dina synptom får det att låta som nått är på g, har du BIM 18/6 då om jag räknat rätt? :)

Jag har även varit så jävla hungrig senaste dagarna, känns som om hur mycket som helst får plats!

När tänker du testa?? :)
    Väntan är verkligen hemsk. Varenda månad när mensen kommit känns det hopplöst..

Men det kanske det inte är:)

Yes. 18/7 har jag BIM enligt när jag hade mens sist, har inte klockat ÄL så jag vet ju inte exakt men telefonen säger så iaf!

Jag vet inte. Testar kanske på lördag eller söndag om det inte kommer någon mens.:) dudå?
  • fantasifull
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-13 20:40:08 följande:
    Haha älskar att jag verkar tro att det är juni.... Tiden går så fort :D

Ja jag testar nog på BIM, kommer inte kunna hålla mig :)
    Haha tiden går rätt fort. :)

Går se hur det går för mig ???? man vet aldrig Hur länge jag kan hålla mig om den inte dyker upp. Vet exakt hur det känns när den kommer. Det liksom nästan som knakar inne i magen/tappen .. Sjuk känsla. Känner jag det behöva inget test iaf :p
  • fantasifull

Jag fick för mig att testa idag, mitt på dagen. Bin -4 inte helt smart. Hade druckit massor hela dagen, vatten + kaffe. Testade med cb men förväntade mig inget så här tidigt heller. Kan tänka mig att se ett ytterst svagt vågrätt streck men det kan vara för att jag verkligen vill eller för att det finns det, det vet jag inte :)

Har ett till som få ligga tills i helgen iaf!

• fantasifull
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-14 19:14:14 följande:
    Jag gjorde också ett test nyss och tycker mig också se ett JÄTTESVAGT sträck.. Men man börjar ju undra hur knäpp man kan bli av detta och börja se i syne haha!

Men åh vad jag hoppas att det är ett plus jag ser! Ska testa på fre igen :)
    Jag har aldrig testat utan att varit gravid, brukar inte lägga pengar på att testa om jag inte verkligen tror det är något :)

Vet inte varför jag fick för mig att testa idag, ^^, vilken dag har du BIM? Jag aka iaf vänta tills lördag för min mens brukar vara punktlig :)
  • fantasifull
    Evening primrose skrev 2014-07-14 22:27:40 följande:

Har du brytit upp d? Var ska man titta? smile1.gif

? Lilla E ?
    Man ska titta i mitten på det svaga strecket, där ser jag en antydan till ett till streck alltså som ett plus. Ja öppnade det för det var alldeles fuktigt i rutan. ????
  • fantasifull
    JhjärtaK skrev 2014-07-14 22:24:35 följande:
    Jag tycker mig se en antydan till något. Testa igen imorgon/i övermorgon. Är det något så borde det bli tydligare, lycka till!
    Jag ska bog avvakta till fredag så har jag BIM alt. lördag om ingen mens kommit. :)

Men kunde inte hålla mig idag bara & tyckte då att jag behövde fler par ögon :)
  • fantasifull
    Evening primrose skrev 2014-07-14 22:51:25 följande:

Aldri testat tidigt med blå test, bara rosa streck smile1.gif

? Lilla E ?
    Ah:p clear blue har blå streck :)
  • fantasifull
    Evening primrose skrev 2014-07-14 23:09:06 följande:

Yes, bara anv deras som blir plus typ fyra dar efter bim å då superplus

Bara fått svaaaaagt med stickor m rosa färg

Vänta 2-3 dar å gör om smile1.gif

? Lilla E ?
    Jag har nog bara använt dom när jag plussade med grabben i v 8. Då var det riktigt starkt:p

Tänkte testa till helgen men det är svårt att hålla sig. Jag som Inte brukar bry mig^^, lustigt!

När kan du testa då?
  • fantasifull
    Bebben84 skrev 2014-07-15 15:27:48 följande:
    Åh vilket fint starkt plus!!!! Grattis!!!
    Gus va starkt plus. Grattis, fast så många dagar till BIM! ????????????
  • fantasifull
    fantasifull skrev 2014-07-15 22:03:05 följande:
    Gus va starkt plus. Grattis, fast så många dagar till BIM! ????????????
    Ok, alla lina frågetecken är 2st tummen upp tecken och en glad gubbe :/ otrevligt det såg ut!
Svar på tråden BIM Juli 2014