BIM Juli 2014
Kan jag hänga på här månntro?
Är i förd med att försöka få syskon och har väl inte börjat "seriöst" än men tror vi hade sex en gång ungefär vid äl. Bim runt 16/7 iaf.
Kan jag hänga på här månntro?
Är i förd med att försöka få syskon och har väl inte börjat "seriöst" än men tror vi hade sex en gång ungefär vid äl. Bim runt 16/7 iaf.
Skall ha mens imorgon eller på onsdag, testade tokblankt nu i eftermiddags med Apotekets test.
De är väl inte jättekännsliga test har jag fått för mig, alltså inte sådana som reagerar på 25mml (?) hcg, men känner mig ytterst ogravid.
Eftersom jag "råkade" köpa ett tvåpack lär jag testa imorgon bitti med, dum som man är.
MagicQueen: Beklagar verkligen, åh så ledsamt.
All styrka till dig.
Bim idag men ingen mens o inga symtom. Liiite molvärk som jag haft till o från- kollar om mensen kommit en gång i tim. Har ju två barn sen innan o vid båda grav var jag sjukligt trött vid den här tiden för grav, så är bombsäker på att mensen kommer. MEN KOM DÅ FÖR F*N! Vill ju ladda för ny äl ju.
Hade BIM igår, möjligtvis igår. Testade negativt igår med Clearblue (ej digitalt), om man ansträngde sig NOGA syntes en skugga haha. Satt där på toan och stirrade på stickan, till slut känner man sig knäpp. Vill bara att mensen skall komma nu, jobbigt med väntan. Borde bli idag, annars är den försenad. Jag har alltid plussat innan BIM och känner mig därför 99% säker på att det inte tagit sig. Kroppen borde väl bete sig lika varje gång man är gravid??