Inlägg från: malinostrom |Visa alla inlägg
  • malinostrom

BIM Juli 2014

Annette79 skrev 2014-07-16 17:12:21 följande:

Lycklig <3 Glädje <3 phpmuIufr65023.jpg

Grattis!!
  • malinostrom

Jag har BIM idag och hade tidigare bestämt mig för att inte testa utan vänta ett par dagar. Jag gick ändå och inhandlade tester idag. Jag kunde såklart inte hålla mig. Jag gjorde ett vanligt och ett digitalt (dock ej morgonurin). Det digitala visade inte gravid men det andra testet visar en mycket mycket svag linje som både jag och min man ser. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag får göra ett nytt test imorgon och hoppas på att det blir starkare.

• malinostrom
    JhjärtaK skrev 2014-07-16 17:34:42 följande:
    Svårt att se men ta ett nytt imorgon med morgonurin, är det något så borde det synas bättre. Lycka till!
    Inga av bilderna blev direkt bra. Ska definitivt ta ett nytt test imorgon.
  • malinostrom
    Stokke skrev 2014-07-18 06:54:17 följande:

Vaknade kl 03:00 i natt, gick och kissa och ser blod :(
    En del av mig var så säker på att jag var gravid :( jag förstår inte? Var kom alla symtom ifrån? Usch vad jag blir ledaren trots att jag lovade mig själv att inte bli det.

Tråkigt. Känner igen känslan. Man har lovat sig själv att inte bli ledsen. Man blir ju så besviken när mensen kommer.
  • malinostrom

Fortfarande ingen mens. Jag undrar en sak angående det här med nidblödningar. I måndags och tisdags fick jag rosabruna flytningar. Detta upphörde sen och flytningarna är nu genomskinliga eller lite lätt vita. Hur sent kan man få en nidblödning? I måndags var jag på ÄL+9 eller ÄL+10.

• malinostrom
    JhjärtaK skrev 2014-07-19 13:56:34 följande:

Gravid igen! Hoppas bara att detta går vägen.

Svårt att se på kort kanske men tydligt i verkligheten.

phpeUAc3I21362.jpg

Grattis
  • malinostrom

Funderar på om jag hade ägglossning senare än vad jag trodde. Enligt appen skulle jag haft ägglossning någon gång mellan 2-5 juli. Jag tror att jag kanske har haft ägglossning mellan 6-12 juli istället då jag var så väldigt het på gröten. Jag och min man fick till det den 7 juli. Den 14-15 juli hade jag brunrosa flytningar (väldigt lite dock) och trodde då att mensen var på g eftersom den enligt appen och tidigare månader skulle ha kommit den 16 juli. Jag är nu på BIM+4 och mensen syns inte till. Jag tror eller snarare hoppas att de där flytningarna jag hade tidigare i veckan var en nidblödning. Jag testade igår och det var fortfarande väldigt oklart resultat, alltså jag tycker mig skymta en mycket mycket svag linje. Har inte mensen kommit imorgon och jag inte har plussat får jag ringa till gyn.

• malinostrom

Usch så sur jag är idag. Var och lämnade blodprov igår och gyn lovade att hon skulle ringa mig idag. Det verkar som om hon har glömt bort mig då hon inte har ringt och när jag själv ringer kommer det bara en telefonsvarare som säger att kliniken är stängd. Är så förbannad.

• malinostrom
    JhjärtaK skrev 2014-07-23 13:24:14 följande:
    Åh jag hatar sådant, att man inte kan få tag på läkare. Det skulle aldrig accepteras på mitt jobb att jag inte kunde nås via telefon eller mail, konstigt att det är sådan skillnad inom vården!
    Det är fruktansvärt irriterande. Ska ring dit direkt kl 8:00 imorgon. Jag vill bara veta så att jag kan gå vidare. Mensen har i varje fall inte dykt upp, brösten gör ont och har börjat må lite illa.
Svar på tråden BIM Juli 2014