Inlägg från: Memyselfandi89 |Visa alla inlägg
  • Memyselfandi89

BIM Juli 2014

Hoppar in här ! :)

Bim 19/7 , alla möjliga grav symptom (eller inbillningar) ömma bröstvårtor, vilket jag Aldrig haft innan, ömma bröst (kan inte gå ner för trappor utan att hålla i brösten? Inte heller hänt tidigare..

Molvärk / mensverk mest kvällar och morgnar .. Vaknar upp mitt i natten och springer på toaletten ..

Jag vill bara testa nu!! Men vi försöker hålla oss till bim åtminstone.

Har inte läst igenom hela tråden , men jag hoppas det går bra för er alla :) !

• Memyselfandi89

Konstigt det här med bröstvårtorna aldrig hat de varit så ömma och dygnet runt!

Hoppas verkligen vi har gravid symptom och inget annat ;P

När har du BIM JhjärtaK ?

:)

• Memyselfandi89
    Bebben84 skrev 2014-07-17 15:10:36 följande:

Satt vid matbordet nyss och från ingenstans bröt jag bara ihop och grät. För ingenting. Någon annan som är så här instabil? :(

Inget jag känner igen, dock olagligt trött !

Kan bero på att hormonerna i kroppen är lite upp och ner nu? för båda trötthet och känslighet/ känslosam kanske ?
  • Memyselfandi89
    Bebben84 skrev 2014-07-17 18:26:21 följande:

Jag har nu två gånger bara idag bara helt utan motiv börjar böla. Bara sådär. Börjar bli riktigt jobbigt det här :(

Usch vad jobbigt :(

Sätt på en rolig film och försök skratta lite .. Kanske inte hjälper då man kan börja lipa mitt i en komedi också :/ men hoppas att det är tidiga graviditets symptom för dig , läst om många som varit extra överkänsliga för ingenting.

Jag hoppas så stark att vi alla här inne får ett plus så snart som möjligt !

Men funderar starkt på om jag är sken gravid då jag har en molande värk som påminner om mensvärken jag brukar ha innan tant röd besöker mig ska göra ett test imorgon på morgonen om hon inte dyker upp innan dess även om hon är beräknad 19e
  • Memyselfandi89
    JhjärtaK skrev 2014-07-17 22:16:31 följande:
    22/7 och tänkte testa på lördag ev eller senare om jag lyckas hålla mina testfingrar i styr smile2.gif

När tänkte du testa?
    Jag har BIM på lördag och det kliar sååå i mina fingrar så jag köpte två test idag, ett ska jag ta imorgon på morgonen, Visar det minus så gör jag ett nytt försök på söndag om mensen inte dykt upp

Håller tummarna för oss bägge !! Och alla andra här inne !! :)
  • Memyselfandi89

Vaknade upp och tog ett test som visade negativt :( nu är jag nästan säker på att jag är sken gravid ... Nu inväntar jag mensen som är beräknad imorgon ...

Fy vad ledsen man kan bli

• Memyselfandi89
    Stokke skrev 2014-07-18 06:54:17 följande:

Vaknade kl 03:00 i natt, gick och kissa och ser blod :(
    En del av mig var så säker på att jag var gravid :( jag förstår inte? Var kom alla symtom ifrån? Usch vad jag blir ledaren trots att jag lovade mig själv att inte bli det.

Var det en liten blödning som kanske ger sig ? Nidblödning? Eller var det mensen :/

Jag lovade mig själv att inte bli ledsen heller.. Men man blir besviken när kroppen spelar en spratt och man går runt med alla dessa symptom .. :(
  • Memyselfandi89

Jag har ett test kvar hemma och jag har inget tålamod vill testa igen ! Trots att jag testade med morgon urin imorse ! :( symptom kvar under dagen.. Nu vill jag bara sova igenom helgen och hoppas att mensen inte dyker upp !!

Vi längtar såååå efter ett barn!

Vill inte känna besvikelsen denna månad igen , håller tummarna för att jag inte är sken gravid !

Hoppas ni andra kan hålla ut bättre än jag och att det blir ett plus på era stickor snart !

• Memyselfandi89

Nu vet jag inte vad det ät som händer, vakna upp imorse och skulle kissa och det ilade typ, jag som googlar allt antog att jag fått urinvägsinfektion , ringde läkaren som bad mig vänta några dagar och fortsätter det så ska jag gå till vc på måndag.

Brösten ömmar fortfarande mer och mer för varje dag, BIM Idag, ingen mens..

Nu får jag väl bara invänta mens.

Jag tror stenhårt på sken gravid nu och har nästan gett upp hoppet lite denna månaden:(

• Memyselfandi89
    JhjärtaK skrev 2014-07-19 13:56:34 följande:

Gravid igen! Hoppas bara att detta går vägen.

Svårt att se på kort kanske men tydligt i verkligheten.

phpeUAc3I21362.jpg

Åh vad roligt !!! Grattis grattis !! :D :D
  • Memyselfandi89
    Paulas mamma skrev 2014-07-19 21:45:12 följande:

Grattis alla som plussat!

Idag har jag BIM. Ingen mens än. Gjorde ett test för 4 dagar sen för jag inte kunde hålla mig, negativt! Imorse tog jag ett till test, negativt. Nu till min fråga, ni som är gravida/har varit, gjorde ni nåt test på BIMdagen och fick negativt men att det visade sig längre fram att ni var gravida iaf? Är det kört bara för att jag fick ett negativt test idag?

Jag undrar lite samma sak, bim idag.. Negativa test sen bim -3 .. Ingen mens.

Nu får jag bara hoppas på ett plus med tanke på alla mina symptom .. Men vill inte bli för besviken ifall mensen dyker upp så jag chansar på sken gravid :(

Stort grattis till alla er som plussat ! :D
  • Memyselfandi89

Bim +2 idag, ingen mens men igår fick jag någon slags rosa aktig flytning som dök upp när jag torkade mig, trodde då att mensen skulle komma och stoppade in en tampong :( men när jag tog ut den var det inget på, och sedan dess har det inte kommit någon mer "rosa flytning" har mensverk idag, men inte alls lika illa som jag brukar ha då mensen väl kommit då jag ligger i fosterställning hela första dagen av mensen.

Är detta mens? Nidblödning? Mellanblödning? Missfall? Blir galen!!

Speciellt när jag testar neg om och om igen :(

Någon som haft liknande?

Vårt andra försök och har inga barn sen tidigare.. Så jag har ingen aning om någonting. Googlar allt !

• Memyselfandi89
    Bebben84 skrev 2014-07-21 09:48:29 följande:

Testade nu på BIM +1. Inte gravid :(

Vänta tills imorgon eller någon dag till och testa igen, så länge inte mensen dykt upp finns det alltid hopp :D

Jag hade äl 5 juli, testade med stickor, försökte pricka in allt.

Blöder inget alls idag och inget rosa på pappret.. Fortfarande ömma bröst , svag molande värk då och då ..
  • Memyselfandi89
    Bebben84 skrev 2014-07-21 19:35:16 följande:

Mensen är här så tack och hej för mig :(. Stort lycka till alla ni som fortfarande väntar på plusset!

Håller tummarna att det blir din tur i augusti ! :)
  • Memyselfandi89

Ingen mens här ännu bim+2 som sagt, och de "rosa flytningarna" jag trodde var mens har slutat. Ska ta ett test imorgon och se vad det visar

Svar på tråden BIM Juli 2014