BIM Juli 2014
Skulle någon vilja lägga in mig på listan?
31 år, 1:a barnet, 3:e försöket, BIM 17:e juli.
Skulle någon vilja lägga in mig på listan?
31 år, 1:a barnet, 3:e försöket, BIM 17:e juli.
Någon som känner igen sig?
Ungefär ett halvår efter att jag fyllt 30 började jag få skl spottings innan mens, ngt som jag ALDRIG tidigare haft. I samband med det slutade mina bröst ömma mellan ÄL och mens, vilket de ALLTID gjort innan. Tänkte först att det kanske var tillfälligt, men nu har det pågått i ett halvår, samma varje månad, spottings ett par dagar innan mens och känner ingenting i brösten.
Har det här med åldern att göra, eller vad kan det vara? Har definitivt inte med p-piller att göra för det slutade jag med för tre år sedan.
Kan ha med ålder å göra, spottings kan bero på mindre progesteron vilket minskar med åldern.
Har jag hört iaf ![]()
För långt före mens vill man inte se spottings
Sen är d ju olika för olika, 30 är ju ingen gräns för alla
Jag är äldre å spottar inte
Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.
Håll tummarna att det går vägen denna gång.
Igår på äl+9 började jag känna ilningar/stickningar i magen och idag på äl+10 har jag haft molande värk hela dagen. Och inga spottings ännu, brukar alltid få dem cirka 4 dagar innan mens. Hoppas, hoppas, hoppas hoppas.....
Åh nej, fick precis en ljusrosa flytning, två dagar innan BIM, normalt så brukar jag ju få spottings ca 4 dagar innan, vad tror ni, är det kört nu? Orkar inte...
Stokke
Jag, både nu och senast
Jahapp, då kom det spottings igen. Bättre lycka nästa gång :(
Oftast 3-4 dagar innan. Brukar börja som stänk i flytningen, sen lite mer som blodblandat och sista dagen innan mens så blir det lite rött i trosskyddet. Ungefär så :)
Tack :))) Om det var till mig :))
Än så länge ingen mens. BIM idag och inga spottings som jag brukar ha dagen eller dagarna innan mensen börjar.
Okej here we go, bim IDAG, ingen mens ännu. Mår lite lätt illa och det ilar lite i tjejmagen. Men fick ju en lätt blödning i tisdags så trodde det var kört då. Vad tror ni, kan det ha varit en nidis så sent?
Attans, fick mens imorse så jag lämnar tråden. Så ledsen 
Fortfarande ingen mens. Jag undrar en sak angående det här med nidblödningar. I måndags och tisdags fick jag rosabruna flytningar. Detta upphörde sen och flytningarna är nu genomskinliga eller lite lätt vita. Hur sent kan man få en nidblödning? I måndags var jag på ÄL+9 eller ÄL+10.