• Fjonkisen

BIM Juli 2014

Hoppar in här jag med! BIM runt 25/7 1:a barnet 5:e försöket efter mf i januari.. :)

Måste bara få berätta något jätte märkligt jag varit med om.. Väntar just nu in min äl som verkar vara någon dag sen.. Men det hör inte till det jag ska berätta.. I natt drömde jag att jag plussade! Stod med graviditetstestet i min hand och tittade i testrutan medans strecket blev starkare o starkare, jag kunde inte tro mina ögon så jag hoppade in i bilen o lade testet på sätet bredvid mig och började åka omkring i byn o leta min sambo, när jag väl hittade honom hoppade jag ur bilen o sprang fram till honom med testet för att visa honom det. Han tittar på testet o sen på mig med det största leendet jag sett! <3 det är nog bland de finaste drömmar jag någonsin haft.. Givetvis med hela mitt hjärta hoppas jag att vi ska få ett plus inom snar framtid <3

Och alla ni andra, hoppas verkligen att ni får era plus!! <3

• Fjonkisen
    Malinbarre skrev 2014-07-18 14:25:31 följande:

Då var äl över för denna gång :) är det någon spm har lust att flytta min bim till 31/7? Äl kom senare än räknat denna månad. Lycka till alla!!

Vilken dag hade du äl och vilken dag skulle du haft det från början?? Min äl verkar vara sen denna månaden, har aldrig förr varit med om det så är lite konfunderad.. :-P
  • Fjonkisen
    Malinbarre skrev 2014-07-20 01:10:16 följande:

Jag fick positivt på äl-test på dag 19, i tisdags. Så äl på dag 20-21 :) jag har oregelbunden och det är första äl sedan mitt MA i april. Hoppas det tar sig!! Hur går det för dig?

Okeej på det viset:) hoppas det tar sig för dig!! :) ingen äl än hära, brukar ha den runt dag 16, men hoppet är än inte ute.. Men det kan ju hända att den hoppar över en gång, men det hoppas jag verkligen inte! :-P
Svar på tråden BIM Juli 2014