Inlägg från: lindgrenmaria91 |Visa alla inlägg
  • lindgrenmaria91
    Freuda skrev 2014-07-05 22:32:11 följande:

Nu hoppar jag in här också! Hade ÄL för drygt en vecka sedan. Har nu haft mensvärk till och från i två dagar. Även öm i brösten, framförallt när jag tar av mig bh:n efter en dag.

Tempade mig dessutom igår och idag, min basaltemp är 36,6-36,7. Igår hade jag 37,5 och idag 37,3. Är det möjligt att kroppen redan skulle kunna förändras om det skulle vara en eventuell graviditet på gång?

BIM 14/7 och detta är vårt andra försök! :)

När jag var gravid i Juni så började jag få lite mensvärk en vecka efter ägglossningen som blev mer och mer närmare BIM. Nu slutatde det dock u missfall men jag brukar aldrig känna något innan mens så för mig var det ju ett tidigt tecken. Igår hade det gått en vecka sen ägglossningen igen och började känna lite svag värk igen, får se om det blir mer i veckan. Vågar inte hoppas på för mycket än i alla fall :)
  • lindgrenmaria91
    Freuda skrev 2014-07-06 22:15:43 följande:

Aha okej.. Vad tråkigt! :( hoppas det går bättre den här gången!

Min mol/mensvärk håller i sig idag också. Bara att vänta till BIM och se :)

När har du BIM?

Ja min värk gör det också :) har BIM 13/7 men vill så gärna plussa den 12:e för då fyller sambon. Men vet inte om jag vågar testa så tidigt, får se om jag får fler symptom.

Ska du testa något innan?
  • lindgrenmaria91

Bim idag, ingen mens och inget plus. Känner mig inte speciellt gravid men hoppas ändå :) så återstår väl bara att vänta antar jag, blir tokig på denna väntan hela tiden.

• lindgrenmaria91

Ingen mens, testade negativt på BIM i söndags men har inte testat sen dess. Har molvärk till och från, är trött och gråter för minsta lilla. Fick ju missfall i juni, vet inte hur mycket den rubbade på allt. Återstår väl att se i dagarna, vill helst veta nu!!! Haha

• lindgrenmaria91

Tack så mycket alla :D

Evening primrose

Ja jag testade negativt på BIM och dagen efter men svagt igår på BIM + 2 och sen idag starkare på BIM + 3 :D

• lindgrenmaria91
    Annette79 skrev 2014-07-16 12:31:41 följande:

Tjejer... Jag vågar/knappt skriva... JAG ÄR GRAVID <3 <3 Skakar, ber och hoppas denna vill stanna kvar hos mig nu <3 Hoppas med mig nu tjejer <3 Tårarna bara sprutar!!

Svagt men det är plus BIM -4 dgr <3 Lycka, rädsla, hopp, glädje...oj vad kroppen sprutar känslor nu :)))

Grattis :D
  • lindgrenmaria91
    Paulas mamma skrev 2014-07-19 21:45:12 följande:

Grattis alla som plussat!

Idag har jag BIM. Ingen mens än. Gjorde ett test för 4 dagar sen för jag inte kunde hålla mig, negativt! Imorse tog jag ett till test, negativt. Nu till min fråga, ni som är gravida/har varit, gjorde ni nåt test på BIMdagen och fick negativt men att det visade sig längre fram att ni var gravida iaf? Är det kört bara för att jag fick ett negativt test idag?

Jag fick negativt på BIM, och plussade BIM +3 svaaagt. Nu på BIM +6 är det starkt :)
  • lindgrenmaria91
    Paulas mamma skrev 2014-07-19 22:04:11 följande:

Ååå då ska jag inte tappa hoppet än! Tack :)

Nä det tycker jag inte du ska göra :) lycka till, hoppas du får ett plus snart :)
Svar på tråden BIM Juli 2014