• Reggi

BIM Juli 2014

Hoppar in här om det är okej. Är 29 år tredje försöket, första barnet bim 14/7.

De andra gångerna har jag haft molandevärk fram till min mens från äl och även väldigt ömma bröst. Men ju känner jag inget alls...

• Reggi
    snö 81 skrev 2014-07-07 05:40:45 följande:

BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.

Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...

Grattis:)
  • Reggi

För bara några minuter sen fick jag jätteont på vänstersidan ner vid livmodern och sen kissa jag direkt efter och då var det rosa på pappret.

• Reggi

Bim - 1 och har rosa flytningar till och från. Mår även illa till och från, mest är det på kvällarna. Vi var på subway i går och jag var tvungen och gå ut där ifrån för det lukta och jag mådde illa av det. Aldrig stört mig på det förut och sen åt bonusdottern ost hjärtan och även det lukta inge gott. Ska nog testa i morgon.

• Reggi

Kan tabort mig från listan, för jag fick min mens idag :( hoppar över till augustitråden

• Reggi

Fick min mens den 15/7 och den var mest blod dag 1 och 2 och väldigt lite dag 3,4 och 5. Hade mensvärk första dagen i någon timme och sen gav det sig, brukar annars ha det hela min menspetiod och jag brukar behöva knapra Ipren. Dag 4 börja det komma mensvärk men bara lite lätt och har det nu med. Någon som vart med om mensvärk efter mens?

Svar på tråden BIM Juli 2014