• zazzyzaz

BIM Juli 2014

Hej!

Hoppas de är okej jag hoppar in här. Jag har BIM i slutet av denna vecka men redan tjuvtestat och självklart negativt för de är för tidigt. Hoppas ju självklart på ett plus. Känner konstant molande mensvärk i rygg och illamående men tror jag bara letar efter tecken! Ni som plussat hur mådde ni dagarna före? :)

• zazzyzaz
    JhjärtaK skrev 2014-07-21 12:08:41 följande:

Molande mensvärk och lite illamående en vecka efter ÄL ungefär. Mår likadant nu efter plusset men är nog lite tröttare, kissar oftare och är mer emotionell. Det senaste kan bero på att ovissheten kring om denna graviditet blir kvar eller ej då jag fått lite ljusrosa och bruna flytningar. Precis såsom mina tidigare mf startade. Men vi får se, hoppas så att denna vill stanna!

Usch då! Hoppas allting går bra för dig! Vad använde du för gravidtest?
  • zazzyzaz

Jag har BIM inom de närmsta dagarna. Vet inte riktigt när. Fick mens för tidigt förra månaden och BM tror de var ett befruktat ägg som inte fäst pga fel som gjorde de kom tidigare. Nu väntar jag och hoppas! Har illamående under delar av dagen (mår väldigt sällan illa annars) & haft molande värk i rygg och mage sen i söndags men brukar inte ha ont innan mensen kommer. Någon annan som känner igen sig? Har inga i min närhet jag kan prata med de om mina tjejkompisar är inte intresserade av barn :(

• zazzyzaz

Jippi... Blödning idag ÄL +11/+10 BIM -3/-4 antagligen blev de inte denna månad heller :(

Svar på tråden BIM Juli 2014