Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM Juli 2014

Hej, kan någon skriva in mig i listan 26/7, Malinbarre 26år, 3:e försöket efter MA, 1:a barnet :)

• Malinbarre

Blinkande gubbe på äl-test i två dagar nu, hoppas att jag får ägglossning den här månaden!! Har haft två månader nu (efter ett MA med tvillingar i vecka 11) som jag inte har kunnat hitta på äl-test så förhoppningsvis kommer det igång nu!! Provar allt den här gången, nyttig mat, äl-test, SMEG-metoden och clearblues glidmedel :) lycka till allihopa!!

• Malinbarre
    Cottiz skrev 2014-07-11 11:25:02 följande:

Vilken bra respons man fick här...inte ett enda svar :/

Jag känner lika, ingen svarar när man skriver.. Tråkigt..
  • Malinbarre
    Cottiz skrev 2014-07-11 09:35:57 följande:

Hej, hoppar in här om jag får!

Min mens är försenad två dagar så jag ligger på bim+2.

Har inte testat mig ännu då jag väntar in mensen som brukar komma som en klocka.

Symptom:

Ingen mens*

Ingen molvärk (brukar alltid få innan mens)*

En lite ökad hunger (kurrar & bubblar i magen)*

Svettas hela tiden! (Konstant)

Får se om jag vågar testa mig idag. Dock vill man ju inte bemöta sin egen besvikelse...

9/7, Cottiz, 26år, 7:e försöket, 2:a barnet

Någon som kan lägga in mig i listan är ni snälla? Skriver från mobilen.

Välkommen! :) lycka till!
  • Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-07-11 15:56:22 följande:

skönt att det inte visade på något nu. Kan ju, som du säger, ha gått över av sig själv.

Fast man behöver inte ha positiv nitrit för att ha en urinvägsinf. :)
  • Malinbarre

Då var äl över för denna gång :) är det någon spm har lust att flytta min bim till 31/7? Äl kom senare än räknat denna månad. Lycka till alla!!

• Malinbarre
    Fjonkisen skrev 2014-07-18 16:25:21 följande:

Vilken dag hade du äl och vilken dag skulle du haft det från början?? Min äl verkar vara sen denna månaden, har aldrig förr varit med om det så är lite konfunderad.. :-P

Jag fick positivt på äl-test på dag 19, i tisdags. Så äl på dag 20-21 :) jag har oregelbunden och det är första äl sedan mitt MA i april. Hoppas det tar sig!! Hur går det för dig?
  • Malinbarre
    Missk37 skrev 2014-07-20 17:53:48 följande:

Vi 5 som har bim samtidigt, när har ni haft era äl ?:)

Jag fick positivt äl-test den 15 så trolig äl torsdag den 17 :)
  • Malinbarre
    Missk37 skrev 2014-07-27 20:08:49 följande:

Ni som har bim den 31, när ska ni testa er? Är ju nyfiken och vill testa tidigare :d

Jag har redan testat och plussat :)
  • Malinbarre
    Missk37 skrev 2014-07-28 01:13:36 följande:

Har du, grattissss :D hade du bim nu? Vill testa haha men vågar inte. Ska nog fixa ett test så får sambon kolla denna gången

Nej bim den 31 :) tack :)
Svar på tråden BIM Juli 2014