BIM Juli 2014
Hej, kan någon skriva in mig i listan 26/7, Malinbarre 26år, 3:e försöket efter MA, 1:a barnet :)
Hej, kan någon skriva in mig i listan 26/7, Malinbarre 26år, 3:e försöket efter MA, 1:a barnet :)
Blinkande gubbe på äl-test i två dagar nu, hoppas att jag får ägglossning den här månaden!! Har haft två månader nu (efter ett MA med tvillingar i vecka 11) som jag inte har kunnat hitta på äl-test så förhoppningsvis kommer det igång nu!! Provar allt den här gången, nyttig mat, äl-test, SMEG-metoden och clearblues glidmedel :) lycka till allihopa!!
Vilken bra respons man fick här...inte ett enda svar :/
Hej, hoppar in här om jag får!
Min mens är försenad två dagar så jag ligger på bim+2.
Har inte testat mig ännu då jag väntar in mensen som brukar komma som en klocka.
Symptom:
Ingen mens*
Ingen molvärk (brukar alltid få innan mens)*
En lite ökad hunger (kurrar & bubblar i magen)*
Svettas hela tiden! (Konstant)
Får se om jag vågar testa mig idag. Dock vill man ju inte bemöta sin egen besvikelse...
9/7, Cottiz, 26år, 7:e försöket, 2:a barnet
Någon som kan lägga in mig i listan är ni snälla? Skriver från mobilen.
skönt att det inte visade på något nu. Kan ju, som du säger, ha gått över av sig själv.
Då var äl över för denna gång :) är det någon spm har lust att flytta min bim till 31/7? Äl kom senare än räknat denna månad. Lycka till alla!!
Vilken dag hade du äl och vilken dag skulle du haft det från början?? Min äl verkar vara sen denna månaden, har aldrig förr varit med om det så är lite konfunderad.. :-P
Vi 5 som har bim samtidigt, när har ni haft era äl ?:)
Jag har plussat :) igår på äl+10 :)
Grattis!
Grattis :))) Härligt!!
Grattis
Ni som har bim den 31, när ska ni testa er? Är ju nyfiken och vill testa tidigare :d
Har du, grattissss :D hade du bim nu? Vill testa haha men vågar inte. Ska nog fixa ett test så får sambon kolla denna gången