BIM Juli 2014
Hej! Vill också hoppa in här. Jag väntar Bim den 5/7 är 36 år och är inne på 8 försöket. Har 1 barn sedan tidigare som fyller 18 i år. Sambons första barn. Vill någon vara snäll och lägga till mig ?
Hej! Vill också hoppa in här. Jag väntar Bim den 5/7 är 36 år och är inne på 8 försöket. Har 1 barn sedan tidigare som fyller 18 i år. Sambons första barn. Vill någon vara snäll och lägga till mig ?
Denna månad fick jag mens 4 dagar tidigare än förväntat :( Kan nån lägga till mig igen jag förväntas ha Bim den 30/7.
Grattis till alla er som har plussat och jag önskar oss andra bättre lycka till nästa gång :)
Har Äl idag istället för om två dagar som jag brukar. Jag har helt plötsligt haft kortare de tre senaste menscyklerna 26 istället för 29-31 dagar.
Vill någon vara snäll och lägga till mig i listan förväntas ha Bim 27/7 på våran bröllopsdag så vi hoppas på en fin present. Bim 27/7 36 år 9:e försöket
Hej kan någon lägga till mig jag hinner med ett försök till i juli förväntad bim är 27/7. bim 27/7 36 år 9:e försöker 2 barnet (makens första)
Inget plus denna gång heller ????Dessutom kom den en dag för tidigt och helt plötsligt har jag en menscykel på 24 dagar istället för 30-31 som jag alltid haft tidigare. Går över till augusti tråden och lycka till till er som är kvar och grattis till er alla som redan plussat.
Skulle varit en smiley istället för en massa frågetecken.
Tack Delinda!
Jo det blir ju fler försök per år men just nu känns det tyngre för varje månad det inte blir något. Det blir försök 10 nu i augusti.
Lycka till och hoppas att du plussar nu!