• FruA78

BIM Juli 2014

Hej! Vill också hoppa in här. Jag väntar Bim den 5/7 är 36 år och är inne på 8 försöket. Har 1 barn sedan tidigare som fyller 18 i år. Sambons första barn. Vill någon vara snäll och lägga till mig ?

• FruA78

Denna månad fick jag mens 4 dagar tidigare än förväntat :( Kan nån lägga till mig igen jag förväntas ha Bim den 30/7.

Grattis till alla er som har plussat och jag önskar oss andra bättre lycka till nästa gång :)

• FruA78

Har Äl idag istället för om två dagar som jag brukar. Jag har helt plötsligt haft kortare de tre senaste menscyklerna 26 istället för 29-31 dagar.

Vill någon vara snäll och lägga till mig i listan förväntas ha Bim 27/7 på våran bröllopsdag så vi hoppas på en fin present. Bim 27/7 36 år 9:e försöket

• FruA78

Hej kan någon lägga till mig jag hinner med ett försök till i juli förväntad bim är 27/7. bim 27/7 36 år 9:e försöker 2 barnet (makens första)

• FruA78

Inget plus denna gång heller ????Dessutom kom den en dag för tidigt och helt plötsligt har jag en menscykel på 24 dagar istället för 30-31 som jag alltid haft tidigare. Går över till augusti tråden och lycka till till er som är kvar och grattis till er alla som redan plussat.

• FruA78

Tack Delinda!

Jo det blir ju fler försök per år men just nu känns det tyngre för varje månad det inte blir något. Det blir försök 10 nu i augusti.

Lycka till och hoppas att du plussar nu!

Svar på tråden BIM Juli 2014