BIM Juli 2014
Vi är en del som har BIM under kommande vecka! Hoppas på goda nyheter och måååånga fina plus i veckan! Lycka till allihopa
Vi är en del som har BIM under kommande vecka! Hoppas på goda nyheter och måååånga fina plus i veckan! Lycka till allihopa
Jag fattar inte vad som händer, det fortsätter blöda... (Inte mycket, men igår något mer än dagarna innan). Är det tidig mens? Men utan mensvärk och alldeles för tidig? Jag tror inte det... däremot undrar jag om det helt enkelt är så att jag inte fick ägglossning och hormonerna gör att jag får mellanblödningar. Har helt givit upp hoppet om graviditet den här månaden nu (inte för att jag var så hoppfull innan heller, misstänkte ju detta redan utifrån tempkurvan vid äl-tid). Nu vill jag bara att det ska ordna till sig så att jag får nån rätsida på vad som händer med kroppen.... Hoppas det går bättre för er andra. Vill se feta plus i veckan!
Stort grattis till er som plussat! Så himla grymt =) Själv känner jag att detta tar upp lite för stor tid och tankeverksamhet för mig just nu, så jag ska försöka dra mig tillbaka och fokusera på annat. Det här blir inte produktivt, haha, såhär kan jag ju inte hålla på varenda månad. Finns egentligen ingenting som pekar på att jag skulle vara på smällen. Återkommer när mensen kommit för att flytta mig i listan...
BIM idag men ingen mens än precis som jag väntat mig. Dock börjar jag känna av brösten lite grann samt molvärk så jag hoppas det betyder att den är på g Jag gjorde nämligen ett gravtest igår innan vi drog iväg på middag och det var negativt. Även fast jag var säker på att det skulle vara så med tanke på allt strul den är månaden så ville jag dubbelkolla innan jag tog mig några glas vin. Man undrar ju vad det beror på med allt dessa som hänt denna månaden, miniblödningen för en vecka sen, konstigt tempkurva (som nu faktiskt stiger och inte alls går ner som normalt innan mens), molvärk... Kroppen är upp och ner och jag hoppas bara att det ordnar till sig snart
Härligt att se så många plus!!! Stort grattis till er! Här har BIM kommit och gått utan någon mens. Tog ett test för säkerhets skull i morse, men det var negativt såvitt jag kunde se. Är aldrig sen med mensen och det är så trist att det ska strula nu när man verkligen vill försöka! Hur ska jag veta nu när det är dags att köra järnet nästa gång? Och när jag har nästa BIM... Ska jag räkna flytningarna för 1,5 veckor sen som mens? Eller kommer den sent? Eller ska jag räkna som att den bara hoppat över och äl blir som planerat? Fattar ingenting... Blir väl till att ligga hela semestern helt enkelt, haha! Vet inte om jag borde kolla upp det här... Har försökt ringa till gyn rådgivning men det var stängt. Vet inte riktigt vart jag ska vända mig...
mina bruna flytningar som jag får precis innan mens är helt borta.. fick dem 3 dagar sen .. har konstiga stickningar i brösten o känner mig varm.. har bim idag eller imorn. inga tecken på mens. tog ett test idag dock ej morgon urin. såg ngt supersvagt men vet inte om de va rosa.
om inte mensen dyker upp imorn så ska jag testa med cb torsdag morgon. gud va jag hoppas.
Vill bara berätta att jag fick negativt på testlagrets idag och samtidigt 1-2 v på clearblue digital. Så bli inte besvikna om testlagrets visar Noll för man vet aldrig :)
Nu är det ju så att jag antagligen har gammalt hcg i kroppen efter en två stegs abort 1 juni och hoppas snart vara gravid på nytt. Jag hoppas självklart att detta är en ny graviditet men eftersom jag haft positiva grav test så länge så är det troligtvis inte så. Man kan bara hoppas att dom "lappar" över varandra och hcg stiger igen, det är därför jag kollar med testlagrets då ser man ökningen.
Fiiaaa
Är strecken grå el rosa?
Hej tjejer! BIM +5 idag, fortfarande varken mens eller plus. Testade senast igår med clearblue, tyckte mig skymta nåt svagt först, men sen inget. Sen jämförde jag med en bild jag hade kvar från förra plusset på bim-1, och det var så blått och starkt och fint ochmdå kände jag att det här är bullshit, klart jag inte är gravid. Men man undrar ju såklart vart mensen tagit vägen. Något liknande har aldrig hänt mig tidigare under 20 år av mens... men det är väl missfallet för två månader sen som har ställt till det. Får nog räkna med att den hoppat över den här månaden och att jag får äl ändå snart och med lite tur kanske man lyckas pricka rätt. Det är ju ändå juli och semester ;) blir lite svårt att veta när jag har nästa bim bara...
Såhär såg mitt CB ut igår... kan aldrig stämma att man inte skulle få ett tydligt plus på bim +4. (Förra gången var det som sagt superstarkt på bim-1) Dessutom har jag inga alls symtom förutom utebliven mens. Jag ger upp för denna gång helt enkelt och hoppas på att mensen sätter igång snart. Eller att den kanske bara har hoppat över en månad och att det är en ny äl på gång. Nya friska tag alltså och lycka till alla ni som har BIM i dagarna!
Fiiaaa
Inplantationen kan ha varit tidigare senast.
Jag är på väg o köpa test nu..... Ska köpa cb digitalt.... Jag fastar o har inte druckit sen 1:30 inatt. Ska jag göra testet nu på eftermiddag lr vånta tills imorn? Tror ni fasta kan förskjuta mens dvs förlänga lutealfasen? Så sjukt nervös.
Svårt å se med dom där plustesten tycker jag lättare med streck på stickor när d är svagt
Också haft så på ältest, att d liksom inte blir helt pos men ändå verkar vara en tydlig peak
Du kan dubbelkolla m rosa cb då, el bara anta att d starkaste du får är pos
Eller bara sexa varannan var tredje dag
BIM+10 by och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Var ett par dar sen jag gjorde nåt test, men har ingen lust att slösa fler när de var tydligt negativa flera dagar efter bim. Vet inte om jag ska ringa gyn eller bara avvakta och se om det kommer nån mens nästa månad... störande när man är mitt i bebisverkstan liksom....
Jag är på bim +7 idag. Testade i lördags o de va neg... Jag fick pos på äl test den 23 juni men tar det som att äl aldrig släppte. Hade äl flytningar runt bim så hoppas jag hade äl då.?har detta hänt dej förrut?
Har du tagit ÄL-test eller tempat så att du är säker på när du hade BIM? Har för mig att du fått mf nu i våras och ens cykel kan ju bli lite oregelbunden efter det rätt så länge har jag hört, även om den första/de första var som vanligt :-/.
Ta ett nytt test på BIM+14 om inte mensen dykt upp då redan (håller tummarna för att den inte gör det och att du får ditt plus!)
Trist för er som fått mens, men det innebär å andra sidan en ny chans snart =)
Själv så fick jag stegring på äl-test igår, har nu jätteömma bröst och molvärk. Tydliga känningar. Är det ägglossning måntro? Tempen beter sig lite småkonstigt, men den dippade ändå och ligger nu kvar några tiondels grader högre. Hoppas hoppas det är ägglossning, då kan jag släppa det här med att jag inte fick nån mens i juli och satsa på att den dyker upp i början av augusti. Fy vad frustrerande det är att inte få mens. Är på BIM +13 idag :( Jag gjorde senaste gravtest i förrgår morse och det är tokblankt, så kan utesluta att jag är gravid.